Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Seedorfs - 89:- kostar de. Hmm... jag tror faktiskt inte att någon har den utklädda kaninen...

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-02-24 17:25:02 följande:
    Här e den!! Håller tummarna att ingen annan har den så ni redan har stämplat förfullt med den!! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Jättesöt
  • Örnen76

Hmmm.......
    Gustav blev väääldigt förkyld i fredags och nu är han så hes att man knappt hör när han gråter och skrattar. Så frågan är om ni vågar komma hit på tisdag, eller om det behövs en plan B.

• Örnen76

Seedorfs - febrig är han inte (har faktiskt aldrig varit) men snorig är han.

Jag tänkte också mest på er med barn (mojje, Vildkaprifol och Anne). Ni får bestämma om ni vågar komma hit eller inte. Är det någon som inte vill vara här är det väl bäst att ni är hemma hos någon annan av er.

• Örnen76

Flyttar fram mässlistorna:

mässa lördag 3/3
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
    NyfikenÖrn
    Tatoo rosen

mässa söndag 4/3
    Maggi
    Anne81
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj

• Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-02-25 23:08:39 följande:
    Har någon av er tags mini till QK? Håller på med ett kort som skulle vara snyggt med två sådana på men om ingen av er andra har den så behöver jag tänka om.
    Japp det stämmer! Jag har (Finns på mitt lussefika-kort i julkortsmappen)
  • Örnen76
    gbg30plus skrev 2007-02-26 16:37:21 följande:
    Hej tjejer! Har inte skrivit på länge men jag läser flitigt i alla fall . Stämplar som besatt med mojens lånade hjärt-stämpel och hoppas bli klar med etapp 1 av mina inbjudningar och festprogram. Insåg precis att man kanske ska ha kyrkprogram i samma stil? Blir ju dyrt! Och måååånga program, har 100 gäster. Suck. Kanske kan komma på någon billigare lösning.Kan inte pyssla imorrn, ska få föräldragruppen på lunchbesök, men nästa gång hänger jag gärna på. Kanske kan jag ha löst frågan då om jag ska göra kyrkprogram och låna någons enkla hjärtstämpel till det om det finns någon? Får kika Happy pyssling imorrn. Mässa till helgen, någon länk?

Ta-Da:

http://www.sssmassan.se/massan/

• Örnen76

gbg30plus - hur ser stämpeln ut på inbjudnings- och festprogrammet ?

• Örnen76
    Glass skrev 2007-02-26 17:53:54 följande:
    Nyfiken, vad vill du ha för fickorna och hur många vill du bli av med?
    Hmm.... får jag svara på det här?
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg