Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

MeandI jag har kollat på de kläderna bla sååå coola med döskallar  Räcka ut tungan! Jag ska fundera lite och höra mig för först, ev så får vi besök fr England den veckan... ska kolla om de kommer första eller andra veckan! När måste jag bestämma mig!?!!?

ja pengar... funderar på 1000.- men katten har jag råd med det... ska se vad Vendel ska betala i Golf räkning... heheheh jag kan ju dela det på 2 och ta till vardera mässan... Cool
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 15:52:49 följande:
    Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ? )Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ...
    ja jag planerar inköpen så att de matchar framtida LO hihihi igår köpte jag W en topp med stjärnor på... stansade ju en massa stjärnor i tisdags hihi
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 16:01:29 följande:
    HaHa!! Ska kanske ta med lite av Gustav kläder till mässan, så man kan köpa matchande papper och dekos!!!
    Smart idé
  • Smurfens Mamma

fick fixa ett litet kort idag, till svärmor som hamnat på sjukhus..... har inte gjort så mkt kort med stämplar förut, men jag vart nöjd! inte i er klass men övning ger färdighet !!

tjing
  • Smurfens Mamma

Go kväll igen....

nu har jag dragit fram allt jag har i pysselväg hmmmm kommer nog bli en sen kväll, Vendel har redan gått o lagt sig Wilhelm sover sedan kl 18..... lillen e inge bra alls

Så tja vi får se kanske jag har en hel hög Lo:s o kort im hihi

Ha en fortsatt go kväll!!

• Smurfens Mamma
    Carolina1979 skrev 2007-03-01 22:12:10 följande:
    Glömde ju:Jättefint kort Seedorfs! ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
    Skrattande TACK!!!
    OT
    blir det ngt Seasons för dig?!?! Jag har inget ännu men e såååå sugen! Räcka ut tungan
  • Smurfens Mamma

Hej hej,

ngn här inne som använder MSN o känner för att små prata lite ibland?!?

Jag e online rätt mkt, dock inte alltid vid datorn!
    Om ngn e sugen på o "chatta" lite så säg till så skickar jag min mail t inboxen

Carolina1979 skrev 2007-03-01 22:20:46 följande:
    Seedorfs skrev 2007-03-01 22:14:27 följande: Carolina1979 skrev 2007-03-01 22:12:10 följande: Glömde ju:Jättefint kort Seedorfs! ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~ TACK!!!OT blir det ngt Seasons för dig?!?! Jag har inget ännu men e såååå sugen! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥Jaa - det landade i min brevlåda idag - skööönt att eftersändningen fungerade Fick ju nästan panik när jag inte fick det igår som beräknat ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
    Jag får min idag ... lääängtar... nästan lika mkt som till mässan im
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-02 20:01:55 följande:
    Seedorfs skrev 2007-03-02 19:50:42 följande: hej hejett nytt kort om ngn e nyfiken www.familjeliv.se/krypin/seedorfs/gallery/php... ska jag ta mig ett glas vitt ... mums  blir inte ofta! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥ Så klart att jag är nyfiken!!! (måste ju göra skäl för mitt nick (jag fortfarande inte fattar vart jag fick det där med nyfiken ifrån)) Kortet var jättefint!! Ska nog också öppna en pava vin
    ahhh Tackar och bugar

Japp gott med lite vin så här en fredag  skål!!
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-02 20:10:00 följande:
    *Skålar tillbaka, men med champagne!*
    Cool coolt...
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg