Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

NyfikenÖrn skrev 2007-03-07 07:58:24 följande:
    A day without cardmaking/scrapbooking is a day without sunshine Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    om 7 dagar ...... fyller jag 30 år ....
  • Smurfens Mamma
    tatoo rosen skrev 2007-03-07 15:31:53 följande:
    Har packat ner stämplar stämpeldynor, papper att stämpla på Är det någor mer???Jag vill gärna embossa mina stämpeltryck ska jag ta med värmepistol eller är det någon annan som har med det??? Moa är här!!! Född 060806
    värmepistol låter bra! annars har jag brödrost... funkar väl rätt bra om det blir för mkt att ta med!! Wilhelm ser fram emot att träffa Moa och er stora med!!

Ska bli så kul att ni kommer snart!!
    om 6 dagar ...... fyller jag 30 år ....
  • Smurfens Mamma

jag har Skär maskin Inte den bästa men den funkar som 12x12 passar i sen har jag en mindre oxå, saxar e bra om vi har ngr till har bara två 

Tja det var väl det jag kom på!

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-07 16:13:38 följande:
    Seedorfs - dina stämplar har sin oskuld kvar (men inte länge till ....) Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    oj oj oj ... köpte två stämplar till idag.... Förvånad
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-07 16:46:01 följande:
    mojmojmoj skrev 2007-03-07 15:52:49 följande: Glass: ta åtta huvudvärkstabletter...och vila snabbt och effektivt.JAG VILL JU SEEES!!*snyft* gulledej!Jag fick inte vilat så mycket tyvärr och huvudet säger "gör vad du vill, bara jag slipper vara med", så jag får nog vara hemma helt enkelt... 
    Ledsen ta hand om dig o huvudet!! så ses vi på fredag!! Glad
  • Smurfens Mamma
    Kyss
    tatoo rosen skrev 2007-03-07 21:59:52 följande:
    Tack tjejer för en superduper mega mysig pysselkväll!Moa skickar några blöta pussar åt Wille!Godnatt!!! Moa är här!!! Född 060806
     Kyss Wilhelm pussar tillbaka!!
  • Smurfens Mamma

Ja TACK tbx fr sovande slagen hjälte med snygga ben (Wilhelm) somnade 2140 och Mamma Angelica!!

Kvälls pyssel får vi ta igen...

Längtar redan t på fredag

Nu ska jag ta o färglägge min ängel i badbaljan!!

tjing

• Smurfens Mamma

Hejsan e vi nattugglor idag Skrattande

Syrran o jag sitter o färglägger stämplar Kyss

Tack ni som kom i kväll, såååå trevligt!! Har stämplat som en tok ju .. hihihi
    Ja e med på mer kvällspyssel... min man går ju att "Gömma" vid datorn i sovrummet... hehehehe  

Snart e det dags för sängen!!

Nu e det torsdag så im ses vi hos Carolina!!

KRAMAR 

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-08 08:51:15 följande:
    Hmmm.... måste göra ett kort till släktens präst. Hon fyller 80 på måndag. Klurar på olika skisser nu. Inte helt lätt... Ni får gärna komma med förslag!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    funderar!!

--------------------------------------------------------------------------------------
    Ska kolla med Vendel idag och se vad han har för planer för nästa vecka!!
    om jag får till det med kvällspyssel!?

nu ska vi ta frukost här!

Kram på er så länge
    om 5 dagar ...... fyller jag 30 år ....
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-08 11:08:43 följande:
    Är redan klar med kortet!! Det blev en lift av Muhren, dock utan stämpel. Finns i mitt pysselgalleri. Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Det vart Jätte fint!!

Tatto Rosen nu ska jag lägga in bilderna på The Lovers  kolla på dem fixa o sen mailar jag dig!!
    om 5 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg