• Heleri

Digiscraputmaning - Fotobyte!

Här kommer en utmaning som jag funderade på för ett tag sedan, som det nu visade si att några var intresserade av

~~~ FOTOBYTARUTMANING! ~~~
    Så här här det till:
    1. Välj ut ett fotografi du vill att någon ska scrappa åt dig (det måste vara ett eget foto, ingen annan typ av bild).
    2. Bilden får föreställa vad som helst så länge FL:s regler följs. Tänk på att inte skicka en för stor bild! Max 4 MB.
    3. Skicka din bild till mig på adressen [email protected] - OBS! VIKTIGT: Döp den till ditt nick!!!! Bilden ska vara inskickad senast tisdag 13/2 kl. 20.00! Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    4. Jag skickar ut fotografierna till de som deltar.
    5. Ni scrappar, som vanligt sparas ditt alster i jpg-format, 600 x 600 pixlar och döps till ditt nick! I den här utmaningen blir det bara ett bidrag per person automatiskt.
    6. Skicka din scrap till adressen [email protected] senast söndag 18/2 kl. 18.00 (jag är inte hemma fre-lör). Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    7. Jag skickar ALLTID svarsmail till dem jag får bidrag av, så ni behöver INTE fråga i tråden om jag har tagit emot era mail - har ni inte fått svar har jag inte fått mail. Jag är dock på resande fot fredag och lördag och svara då inte på mail.

......nu har jag säkert glömt något, men i sådana fall får jag väl lägga till det imorgon *hihi*

***Aliquando et insanire iucundum est!***
  • Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!
  • Eddiesmamma

Åh, så roligt!

Blir det så att man scrappar en bild eller på alla bilder som skickas in?

♡ Älskar min Eddie ♡
  • lugnåsbo

det vore ju bra om alla sparade en scrapkopia i lite större storlek så man kan få den via mail sen, ifallö man vill skriva ut och så...

• Heleri
    Eddiesmamma skrev 2007-02-12 09:07:46 följande:
    Åh, så roligt! Blir det så att man scrappar en bild eller på alla bilder som skickas in? ♡ Älskar min Eddie ♡
    Man scrappar en bild, jag blandar om i högen jag får och skickar ut till deltagarna - spänningen är oliiiiiidlig!
    ***Aliquando et insanire iucundum est!***
  • Tildas52

ska också leta upp en bild

• Ida80

Yey! Jag ska vara med..*spännande* Min första utmaning!

• Eddiesmamma

Nu har jag skickat en bild. Men vad konstigt det vart när jag skulle skicka iväg den fick skriva en kod och sen stog det att jag skulle bifoga filen igen för att den skulle följa med.. Fattar noll men jag gjorde det iaf och vad jag kunde se så vart det två bilder bifogade men dom är samma...

Jisses vad det här kommer bli spännande!!
    Få sin bild scrappad av någon annan

♡ Älskar min Eddie ♡
  • Ronjah

Åh, jag vill också vara med Ska leta fram någon rolig bild.

Condemnant qui non intelligent
  • Tildas52

nu har jag skickat en bild... spännande och se va man får för bild tillbaka

Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!