Digiscraputmaning - Fotobyte!
Här kommer en utmaning som jag funderade på för ett tag sedan, som det nu visade si att några var intresserade av
1. Välj ut ett fotografi du vill att någon ska scrappa åt dig (det måste vara ett eget foto, ingen annan typ av bild).
2. Bilden får föreställa vad som helst så länge FL:s regler följs. Tänk på att inte skicka en för stor bild! Max 4 MB.
3. Skicka din bild till mig på adressen [email protected] - OBS! VIKTIGT: Döp den till ditt nick!!!! Bilden ska vara inskickad senast tisdag 13/2 kl. 20.00! Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
4. Jag skickar ut fotografierna till de som deltar.
5. Ni scrappar, som vanligt sparas ditt alster i jpg-format, 600 x 600 pixlar och döps till ditt nick! I den här utmaningen blir det bara ett bidrag per person automatiskt.
6. Skicka din scrap till adressen [email protected] senast söndag 18/2 kl. 18.00 (jag är inte hemma fre-lör). Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
7. Jag skickar ALLTID svarsmail till dem jag får bidrag av, så ni behöver INTE fråga i tråden om jag har tagit emot era mail - har ni inte fått svar har jag inte fått mail. Jag är dock på resande fot fredag och lördag och svara då inte på mail.
......nu har jag säkert glömt något, men i sådana fall får jag väl lägga till det imorgon *hihi*