• Heleri

Digiscraputmaning - Fotobyte!

Här kommer en utmaning som jag funderade på för ett tag sedan, som det nu visade si att några var intresserade av

~~~ FOTOBYTARUTMANING! ~~~
    Så här här det till:
    1. Välj ut ett fotografi du vill att någon ska scrappa åt dig (det måste vara ett eget foto, ingen annan typ av bild).
    2. Bilden får föreställa vad som helst så länge FL:s regler följs. Tänk på att inte skicka en för stor bild! Max 4 MB.
    3. Skicka din bild till mig på adressen [email protected] - OBS! VIKTIGT: Döp den till ditt nick!!!! Bilden ska vara inskickad senast tisdag 13/2 kl. 20.00! Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    4. Jag skickar ut fotografierna till de som deltar.
    5. Ni scrappar, som vanligt sparas ditt alster i jpg-format, 600 x 600 pixlar och döps till ditt nick! I den här utmaningen blir det bara ett bidrag per person automatiskt.
    6. Skicka din scrap till adressen [email protected] senast söndag 18/2 kl. 18.00 (jag är inte hemma fre-lör). Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    7. Jag skickar ALLTID svarsmail till dem jag får bidrag av, så ni behöver INTE fråga i tråden om jag har tagit emot era mail - har ni inte fått svar har jag inte fått mail. Jag är dock på resande fot fredag och lördag och svara då inte på mail.

......nu har jag säkert glömt något, men i sådana fall får jag väl lägga till det imorgon *hihi*

***Aliquando et insanire iucundum est!***
  • Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!
  • Heleri
    annac87 skrev 2007-02-13 11:53:55 följande:
    heheh ska jag skicka i gen eller helei min bild är bebisen mes de randiga byxorna... sorry sockerbiten.webb.se är min nya adress kolla in, kommentera gärna inläggen med.
    Det är lugnt, jag är bra på att ordna till saker och ting
  • annac87
    Heleri skrev 2007-02-13 12:11:20 följande:
    annac87 skrev 2007-02-13 11:53:55 följande: heheh ska jag skicka i gen eller helei min bild är bebisen mes de randiga byxorna... sorry sockerbiten.webb.se är min nya adress kolla in, kommentera gärna inläggen med.Det är lugnt, jag är bra på att ordna till saker och ting ***Aliquando et insanire iucundum est!***
    tack tack.. hehe får vi de andr afotona iväll eller
    sockerbiten.webb.se är min nya adress kolla in, kommentera gärna inläggen med.
  • Heleri

Japp, jag tänkte skicka ut bilderna ikväll efter kl. 20

• Emma83

tjoo vad spännande det ska bli, har blivit helt såld på det här haha

• Heleri
    Emma83 skrev 2007-02-13 13:14:08 följande:
    tjoo vad spännande det ska bli, har blivit helt såld på det här haha
    Ja det borde följa med en varningstext på digiscrap - det är otroligt vanebildande och går INTE att ta sig ur!!! *ha ha ha*
  • Ronjah
    Heleri skrev 2007-02-13 13:17:27 följande:
    Emma83 skrev 2007-02-13 13:14:08 följande: tjoo vad spännande det ska bli, har blivit helt såld på det här haha Ja det borde följa med en varningstext på digiscrap - det är otroligt vanebildande och går INTE att ta sig ur!!! *ha ha ha* ***Aliquando et insanire iucundum est!***
    Nej, undrar just hur många timmar om dagen man sitter med detta
    Fast just nu har jag kört fast och kommer ingen vart..

Nu ska jag skicka en bild i alla fall
    Condemnant qui non intelligent
  • Heleri
    Ronjah skrev 2007-02-13 14:15:03 följande:
    Nu ska jag skicka en bild i alla fall
    Och du glömde OCKSÅ att döpa om din bild till ditt nick!!! Räcka ut tungan 
  • Ronjah
    Heleri skrev 2007-02-13 15:22:14 följande:
    Ronjah skrev 2007-02-13 14:15:03 följande: Nu ska jag skicka en bild i alla fall Och du glömde OCKSÅ att döpa om din bild till ditt nick!!!  ***Aliquando et insanire iucundum est!***
    Nej men gud, nu skäms jagGenerad Jag tänkte ju på det. Sorry! Jag är så fast i en scrap så jag är alldeles förvirrad.
    Condemnant qui non intelligent
  • Heleri

Nu ska jag titta på Gilmore Girls, sen kommer bilderna!

Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!