• Heleri

Digiscraputmaning - Fotobyte!

Här kommer en utmaning som jag funderade på för ett tag sedan, som det nu visade si att några var intresserade av

~~~ FOTOBYTARUTMANING! ~~~
    Så här här det till:
    1. Välj ut ett fotografi du vill att någon ska scrappa åt dig (det måste vara ett eget foto, ingen annan typ av bild).
    2. Bilden får föreställa vad som helst så länge FL:s regler följs. Tänk på att inte skicka en för stor bild! Max 4 MB.
    3. Skicka din bild till mig på adressen [email protected] - OBS! VIKTIGT: Döp den till ditt nick!!!! Bilden ska vara inskickad senast tisdag 13/2 kl. 20.00! Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    4. Jag skickar ut fotografierna till de som deltar.
    5. Ni scrappar, som vanligt sparas ditt alster i jpg-format, 600 x 600 pixlar och döps till ditt nick! I den här utmaningen blir det bara ett bidrag per person automatiskt.
    6. Skicka din scrap till adressen [email protected] senast söndag 18/2 kl. 18.00 (jag är inte hemma fre-lör). Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    7. Jag skickar ALLTID svarsmail till dem jag får bidrag av, så ni behöver INTE fråga i tråden om jag har tagit emot era mail - har ni inte fått svar har jag inte fått mail. Jag är dock på resande fot fredag och lördag och svara då inte på mail.

......nu har jag säkert glömt något, men i sådana fall får jag väl lägga till det imorgon *hihi*

***Aliquando et insanire iucundum est!***
  • Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!
  • Tildas52

hej min bild är tagen i juli-06 då Pontus va fem månader gammal.
    han badar i sin lilla pool i trädgården. han älskar att bada.

av denna faktan får du skriva vad du vill.

• Tildas52

nu har jag skickat in min bild

• Eddiesmamma

Åh, vad spännande det här ska bli!!

Ska bli kul o se sin bild scrappad av någon helt annan än sig själv

♡ Älskar min Eddie ♡
  • Yssa

Åh, hade missat att jag skulle lägga in text...
    Det foto jag skickat in är på min dotter Vendela. Fotot togs en helgmorgon då min sambo (Vendelas pappa) lekte fotograf medan jag fick en välbehövlig sovmorgon .

• Heleri

Nu saknar jag bara två bidrag....

• Ronjah

Nu är mitt skickat. Fy så onöjd jag blev, helt slut på fantasierLedsen
    Men det är ett bidrag i alla fall

Condemnant qui non intelligent
  • Tildas52

va bra att alla har skickat in kommer omröstningen upp i kväll??

• Heleri
    Tildas52 skrev 2007-02-18 15:03:03 följande:
    va bra att alla har skickat in kommer omröstningen upp i kväll??
    Kommer så fort jag hinner, jag fyllde år i fredags så jag har haft lite kalas i efterskott idag
  • Ida80

Oj Grattis i efterskott då Heleri!!

*För varje minut du är arg, förlorar du 60 sek utav glädje*
Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!