• Heleri

Digiscraputmaning - Fotobyte!

Här kommer en utmaning som jag funderade på för ett tag sedan, som det nu visade si att några var intresserade av

~~~ FOTOBYTARUTMANING! ~~~
    Så här här det till:
    1. Välj ut ett fotografi du vill att någon ska scrappa åt dig (det måste vara ett eget foto, ingen annan typ av bild).
    2. Bilden får föreställa vad som helst så länge FL:s regler följs. Tänk på att inte skicka en för stor bild! Max 4 MB.
    3. Skicka din bild till mig på adressen [email protected] - OBS! VIKTIGT: Döp den till ditt nick!!!! Bilden ska vara inskickad senast tisdag 13/2 kl. 20.00! Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    4. Jag skickar ut fotografierna till de som deltar.
    5. Ni scrappar, som vanligt sparas ditt alster i jpg-format, 600 x 600 pixlar och döps till ditt nick! I den här utmaningen blir det bara ett bidrag per person automatiskt.
    6. Skicka din scrap till adressen [email protected] senast söndag 18/2 kl. 18.00 (jag är inte hemma fre-lör). Skriv i mailets ämnesrad vad det handlar om!
    7. Jag skickar ALLTID svarsmail till dem jag får bidrag av, så ni behöver INTE fråga i tråden om jag har tagit emot era mail - har ni inte fått svar har jag inte fått mail. Jag är dock på resande fot fredag och lördag och svara då inte på mail.

......nu har jag säkert glömt något, men i sådana fall får jag väl lägga till det imorgon *hihi*

***Aliquando et insanire iucundum est!***
  • Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!
  • Heleri
    NU har jag skickat ut alla bilder...ibland dröjer det ju innan de hittar rätt i cyberrymden, så vi kan väl göra så att om det är någon som fortfarande inte har fått en bild imorgon, så kan ni maila mig!
  • Killarna Larsson

Asså ska det skrivas nt på scrapen man gör. eller ska ja glömma d eftersom inget stod skrivet i mejlet???

Världens stoltaste morsa ! ! !
  • Ronjah
    Killarna Larsson skrev 2007-02-13 22:03:16 följande:
    Asså ska det skrivas nt på scrapen man gör. eller ska ja glömma d eftersom inget stod skrivet i mejlet???Världens stoltaste morsa ! ! !
    Funderar på samma sak..
    Condemnant qui non intelligent
  • Heleri

Tja.....jag vet inte....vad tycker ni???

• Heleri

Ok, då gör vi så här: ALLA (även ni som skrev några rader) skickar ett mail till mig med en liten beskrivning av sin bild!!!

• Eddiesmamma
    Heleri skrev 2007-02-13 22:53:23 följande:
    Ok, då gör vi så här: ALLA (även ni som skrev några rader) skickar ett mail till mig med en liten beskrivning av sin bild!!! ***Aliquando et insanire iucundum est!***
    kan man inte göra det här i tråden. Eftersom bilden är döpt efter ens nick så är det bara att läsa vad den personen har skrivit så behöver inte du sitta o skicka mail till alla...
    Alltså den som vill ha text kan ju skriva det här.. om jag ser att den jag ska göra till har skrivigt något så är det ingen som vet att just JAG gör dennes scrap...
    Fan vad jag mummlar hoppas du förstår vad jag menar
    ♡ Älskar min Eddie ♡
  • Heleri
    Eddiesmamma skrev 2007-02-13 23:32:46 följande:
    Heleri skrev 2007-02-13 22:53:23 följande: Ok, då gör vi så här: ALLA (även ni som skrev några rader) skickar ett mail till mig med en liten beskrivning av sin bild!!! ***Aliquando et insanire iucundum est!***kan man inte göra det här i tråden. Eftersom bilden är döpt efter ens nick så är det bara att läsa vad den personen har skrivit så behöver inte du sitta o skicka mail till alla...Alltså den som vill ha text kan ju skriva det här.. om jag ser att den jag ska göra till har skrivigt något så är det ingen som vet att just JAG gör dennes scrap...Fan vad jag mummlar hoppas du förstår vad jag menar ♡ Älskar min Eddie ♡
    Du det var en alldeles utmärkt idé!!!!!!!!!!!!! gör vi!!!

Jag tror inte jag döpte om min bild eftersom jag visste vems det var *ha ha*
    Mannen i bilen, det är min bild det. Den bilden på min man Claes tog jag när vi var på semester på Malta hösten 2005.  Hitta gärna på något knasigt att skriva om den - det gör inget om det blir fånigt! *hi hi*
  • annac87

Anna 3 månader gammal är det på bilden.

Hitta på något själv, har inget speciellt runt den bilden.

Kan skriva i inboxen om du undrar nått om bilden....

sockerbiten.webb.se är min nya adress kolla in, kommentera gärna inläggen med.
  • Ronjah

Haha, så klart hann jag skicka iväg ett mail i alla fallRäcka ut tungan

Min bild:
    Sonens 1-årskalas som firades den 21 januari, hans egentliga födelsedag är den 23 januari.
    Ett riktigt tårtmonster är han

Condemnant qui non intelligent
Svar på tråden Digiscraputmaning - Fotobyte!