• Dino78

Varma mackor

Precis ätit det till lunch

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-16 12:45:24:
    Varma mackor betyder alltså VARMA mackor, sen om man gör dom i ugn, smörgåsgrill eller micro eller har dom över öppen eld är sak samma. För att reda ut lite oklarheter
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varma mackor
  • Dino78
    CloudBerry skrev 2007-02-16 12:34:40 följande:
    Nej, inte gott jämfört med toast man gör i smörgåsgrill.
    Mend et är ju samma sak? Varma mackor för mig kan man göra i ugn och/eller i smörgåsgrill. Eller missuppfattar jag dig nu? Är lite seg i bollen nämligen
    DIF i själ och hjärta
  • indus

Tycker det är riktigt gott! Nu har vi tagit det ett steg längre och gör i bland varm smörgåstårta....DET är gott!!

• Trocadero
    Dino78 skrev 2007-02-16 12:36:04 följande:
    CloudBerry skrev 2007-02-16 12:34:40 följande: Nej, inte gott jämfört med toast man gör i smörgåsgrill. Mend et är ju samma sak? Varma mackor för mig kan man göra i ugn och/eller i smörgåsgrill. Eller missuppfattar jag dig nu? Är lite seg i bollen nämligen DIF i själ och hjärta
    Jaha, jag trodde det var i ugn du menade...toast kallar jag det man gör i grill och varma mackor det man gör i ugn.

Då missuppfattade jag nog dig då...
  • angelcry

Smaskens!

Amor vincit omnia = Kärleken övervinner allt
  • Snutte83
    Dino78 skrev 2007-02-16 12:36:04 följande:
    CloudBerry skrev 2007-02-16 12:34:40 följande: Nej, inte gott jämfört med toast man gör i smörgåsgrill. Mend et är ju samma sak? Varma mackor för mig kan man göra i ugn och/eller i smörgåsgrill. Eller missuppfattar jag dig nu? Är lite seg i bollen nämligen DIF i själ och hjärta
    Samma sak för mig också!
    Jag lider inte av dåligt minne, Jag njuter av det!
  • Dino78

Vi bor ju i Sverige, då säger man inte toast
    De jag gjorde idag gjorde jag i ugnen och det var första gången på 4 år då jag fick en smörgåsgrill. Tycekr det är precis lika gott.

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Tydligen är jag inte ensam om att gilla varma mackor (toast i smörgåsgrill ) iaf!

DIF i själ och hjärta
  • Tjohalia

Supergott! Men bara om dom är gjorda i ugnen... Vissa micrar ju sina och det tycker jag är BLÄ!!!! Gör man i smörgåsgrillen så är det ju inte riktigt varma mackor utan det kallar jag för toast...

* Mamma till JOLINE * BF 22/2 det är en POJKE *
Svar på tråden Varma mackor