• Dino78

Varma mackor

Precis ätit det till lunch

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-16 12:45:24:
    Varma mackor betyder alltså VARMA mackor, sen om man gör dom i ugn, smörgåsgrill eller micro eller har dom över öppen eld är sak samma. För att reda ut lite oklarheter
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varma mackor
  • Linda1976

GOTT!! Men jag äter det inte ofta, för det är så onyttigt.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • little moon

Mums Speciellt med champinjonstuvning

• Jag o mina killar

hrm.. tycker om det men nästan varge gång min sambo gör mat så blir det just -varma mackor, så jag är lite less på det...

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Dino78
    Linda1976 skrev 2007-02-16 12:44:22 följande:
    GOTT!! Men jag äter det inte ofta, för det är så onyttigt. A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    Hehe, blev chockad när jag via ABs viktsida kollade hur mycket kalorier det egentligen är...huvva! Tur man inte äter det så ofta då...
    DIF i själ och hjärta
  • Linda1976

Hihi... ja...

och varma mackor på grovt bröd, och 10%-ost känns rätt meningslöst

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Honey1982

tycker det är jättegott med smält ost, ketchup och oregano, men alltför onyttigt för mig! 
    jag brukar istället göra toasts på dinkelbröd med philadelphia extra light, fetaost och oliver. det är väldigt gott!
    åt det precis till lunchsoppan.

• Pippi på kafferep

Supergott, men jag äter det INTE! Det är alldeles för onyttigt...fast om det VAR nyttigt skulle jag äta det jätteofta! *Förbannar tesen: Fett är gott....GRRRR!*

• Tant Green

Har jag missat något... är mackor onyttigare om man värmer dem än om man äter dem kalla??

Svar på tråden Varma mackor