Inlägg från: Laminie |Visa alla inlägg
  • Laminie

Vem skulle du rädda? (Läs TS)

Baby: Jag är den som bryr mig mest i och med att jag räddar barnet. Du och ni andra bryr er bara om er själva eftersom ni räddar hunden.

• Laminie

Vart får du detta ifrån:

"Du tror att du är så himla bra själv, men alla är lika mycket värda och du är inte bättre än någon annan"

Visa mig var jag har skrivit att det är så!

• Laminie

Baby: Vad fan menar du med det? Kan inte vi vara vänner bara för att vi har olika åsikter?

• Laminie

Baby: Varför väljer du hunden? Jo, av egoistiska skäl. Varför väljer jag barnet? Jo, eftersom jag vägrar utsätta hans familj för en sådan sorg...Jag vill att barnet ska få en chans att växa upp. Många anledningar kommer jag på. Hur många anledningar har du till att rädda hunden förutom att du själv får fortsätta gulla med den?

• Laminie

Baby: Du har sagt att jag tror jag är mycket bättre än andra, bla bla bla...

• Laminie

Kurre: För att jag redan känner henne.

• Laminie

Baby: Jag hade tagit livet av mig efter jag hade räddat hunden. Sen hade någon tagit livet av min hund eftersom den inte har någonstans att ta vägen...Hur bra hade inte det blivit?
    Hade du kunnat leva med dig själv och njuta av din hund efter du läser i tidningen att "Idag är det begravning för Johan, 8 år"...?

• Laminie

Ni är säkerligen inte helt känslokalla men när det gäller detta är det riktigt sjuka värderingar ni har...

Svar på tråden Vem skulle du rädda? (Läs TS)