• Tella

Magdalena Graaf

Sträckläste just hennes bok "Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig".
    Vilken otrolig bok, och jag vill verkligen be henne om ursäkt för att satt henne i ett fack som blåst bimbo.
    Man ska inte dömma folk.
    Har du inte läst den, gör det.
    Magdalena har min respekt, och jag är GLAD att hon fick chansen att bli den hon blev. Som hon själv säger i boken, det är få förunnat i hennes sits.

• Svar på tråden Magdalena Graaf
  • HaltaLotta

Jag håller på med den, och jag håller med dig helt & fullt! Ser på henne med helt andra ögon nu än vad jag tidigare gjort (tyvärr, för jag har ändå trott att jag varit ganska fördomsfri)

Håller också med, läs den !!! Allt är inte guld som glimmar.....

«·´¨*·.¸¸. **♥~Hemlis BF 070907~♥ * *.¸¸.·*¨`·»
  • iidalinnéa

Jag har läst boken & jag verkligen bara älskar den!
    Jag läste ut den på 2 dagar , grät igenom mig nästan hela boken.

• Tella

Jag sträckläste den på bussen mellan sthlm och härnösand.
    Den resan har aldrig gått så fort.

• Selma77

Jag håller på med den! Har kommit lite över halvvägs, och bara längtar till kvällen då jag får lägga mig och läsa!
    Skall göra det nu!

• en enda ros

Har också läst den! En underbart skriven bok. Hon berättar så roligt, har sån självironi, vilket jag uppskattar så mycket att läsa. Glimten i ögat, trots en sådan otäck historia.
    Hatten av, för henne !
    Absolut ett lästips

• Vifsla

Helt fantastisk bok! Det är synd bara att huset i Kåtilla bara förfaller. Det har visst bott en nazist där som typ förstört allt inomhus! Annars kanske jag bott granne med en kändis!!! Förresten så såg jag Magdalenas pappa på byn häromdagen och hans nya sambo är yngre än hans döttrar!

• Ida 84

Inte bara jag som blev överraskad av den boken alltså... Den var verkligen över all förväntan!

• Piri

Älskar boken!! Den fick mig att skämmas för att jag har sådana fördommar om folk baserade på utseendet! Såg Magdalena i ett tv-program om kvinnomisshandel efter att jag läst boken och jag bara beundrar henne mer och mer.

Svar på tråden Magdalena Graaf