• Tella

Magdalena Graaf

Sträckläste just hennes bok "Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig".
    Vilken otrolig bok, och jag vill verkligen be henne om ursäkt för att satt henne i ett fack som blåst bimbo.
    Man ska inte dömma folk.
    Har du inte läst den, gör det.
    Magdalena har min respekt, och jag är GLAD att hon fick chansen att bli den hon blev. Som hon själv säger i boken, det är få förunnat i hennes sits.

• Svar på tråden Magdalena Graaf
  • Sockerpuman

läste boken i somras och japp den va kanon!! Efter mig så läste maken, min mamma och min pappa oxå boken och va har alla ändat åsikt om den "blonda bimbon"...

• Pyret 78

Jag sträckläste också den boken. Hon har för evigt lämnat bimbofacket. Vilka underbara föräldrar hon har som tog sig an hennes ex trots allt han gjort deras dotter.

• Borta bra men hemma bäst

Håller med er andra. En riktig kanonbok som jag läste ut på två dagar. Har verkligen ändrat uppfattning om henne efter det. Är verkligen imponerad av den styrka hon har och jag skäms över att precis som många av er andra ha haft förutfattade meningar om henne. Önskar henne verkligen all lycka i framtiden.

• Plankis

tycker också att den var jättebra

• septbebis

Jag håller med er andra. Jag tyckte boken var jättebra och jag erkänner att jag också haft lite fördomar om henne, innan jag läste boken vill säga.

• Pepa77

Superbra bok. Alla bör läsa den. Även Gömda o Asyl av Liza Marklund.
    Är så skrämmande att det är på riktigt!

• Aangiee

åller på att läsa den... har läst lite mindre än halva. nu har jag inte läst på ett bra tag, vet inte riktigt varför men det har blivit så. men ikväll ska jag absolut fortsätta läsa den..
    håller med pepa77 om gömda och asyl. har du läst mias hemlighet också?? det är ju tredje boken... har alla tre här hemma och ska så snart jag läst ut graafs bok börja läsa gömda igen. och sen asyl och mias hemlighet också.

pojken som kallades det är också suverän. pojken som försvann. pojken som överlevde. sträckläste alla tre böckerna och satt med tårar hela tiden. ofta klagar man på sin barndom men när man läser hans böcker inser man ju hur bra man hade det känns egoistiskt att jag tänkte att ''jag har en dålig barndom för min mamma kan inte köpa nya kläder till mig varje månad'' eller liknande.
    man får perspektiv på saker och ting när man läser sanna berättelser som dom jag gillar.

• MsRahkonen

Ska genast leta upp närmaste köpstället:)

Svar på tråden Magdalena Graaf