Inlägg från: miamartini |Visa alla inlägg
  • miamartini

Bromölla del III

Hejsan alla glada.... nu packas de sista sakerna ihop o om några timmar åker vi till klippan för att imorron sätta oss på det låååånga flyget (o då menar jag tidmässigt   )

Ska se om jag inte får chans att terra er från andra sidan jordklotet (eller nästan iaf)....
    För så lätt blir ni inte av med mig muahahaha 

Hoppas på en långfika sen när jag kommer hem

Ha de kanon här hemma....

O Hanna.... Tack för att du håller ställningen 

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • miamartini
    Pusselbiten86 skrev 2007-02-21 09:53:21 följande:
    Mia..Var ska du=? Hur länge är du borta? ♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
    Åker till Thailand imorron..... kommer hem igen på morronen den 12/3

Men jag ska försöka komma ihåg o skriva i resedagboken (men sen vet man ju inte hur ofta man kommer ihåg att göra de )

Charro    förstår att du trivs bättre i kyla snö o vind.... hade jag oxå föredragit... eller nej de hade jag nog inte

Men jag kommer troligen att kika in o skriva en rad eller 2 till er me om jag får chans till de.... Saknar ju våran fika
  • miamartini

Hejsan allesammans!!!!  Ville bara kika in o skicka en solig halsning fran varma thailand.... casper har lyckats ramla ur vagnen o skrapat upp pannan men bortsett fran de sa e har underbart... far lagga upp massa bilder nar vi kommer hem....

Ha de underbart!!!

Hur ar vadret hemma foresten? 

• miamartini

Idag saknar jag fakriskt snokaoset... de e sa varmt sa jag haller pa o avlida har..... kan ni inte skicka ner lite sno till mig sa kan jag skicka lite sand o sol till er....

Ha de gott

• miamartini

hejsan allesammans!!  Nu e vi hemkomna igen.... Skönt o komma hem till riktigt vårväder lite trist för Casper dock att han missade snön....

Hur har ni haft de här hemma då??

Nu e de dags för en annan o komma in i lite vanliga rutiner igen *suck*

• miamartini

Pussel     Tänker på er... hoppas de lyckas hitta något som kan lindra de för henne *kramar om*

Min lillkille har fått en hälspricka    Trodde inte de va möjligt hos så små barn....

• miamartini

Hanna   Beklagar verkligen   *kramar om*

• miamartini

Hanna   Du som jobbar o sliter... kan du inte pusha på att de ska komma något som gör att man kan lägga upp flera bilder samtidigt i sitt galleri för faen va tråkigt de e o lägga upp bilder....  

• miamartini

hur blev de idag?? blev de nån fika eller va de inga somkunde??   bara så man vet

Svar på tråden Bromölla del III