Inlägg från: miamartini |Visa alla inlägg
  • miamartini

Bromölla del III

Men om de blir anmälda för stöld o får "böter" så får de fan skylla sig själva.... när man gapar efter mycke, mister man ofta hela stycket (stämmer kanske)

E de grannar ni har kontakt med annars??  För annars kan man ju egentligen skita i om ni inte pratar nåt vidare med varandra i framtiden..... De e ju de som gjort fel så de har ju ingen anledning o va sura.... tycker inte jag iaf

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • miamartini

jag kan nog oxå komma o fika på lördag.... (fast e de ok om jag ger klara besked lite närmre?)

Hade varit kul

• miamartini

3 låter som en bra tid för då har lillkillen sovit me

• miamartini

Sorry Jessica att jag inte svarat innan men jag har inte suttit vid datorn på hela dan.... Vi va hos svärföräldrarna i deras sommarstuga i sandviken o åt lunch o sen så sov Casper rätt länge så vi passade på o städa av här hemma.... Så jag glömde totalt av fikan

Ja tyvärr så jobbar jag ju till 16 på lördag men de blir väl flera fika tillfällen hoppas jag

Vi kan ta fika här hemma oxå nån gång om ni känner för de.... som du sa jessica... kan ju va lite roligare för barnen om de kan leka än när vi sitter på böckmans (fast de e ju självklart trevligt de me )

• miamartini

flash fxp e ett bra ftp program... vi använder de o de brukar funka jätte bra...

• miamartini

Jessica    va e de du jobbar me nu??   tror inte riktigt jag har hängt me

• miamartini

ah ok då e jag me.... fick nämligen för mig att du jobbade med barn nu me... de va därför jag inte riktigt fick ihop de här med nätterna

Jag va på arbetsförmedlingen igår o de pratade om o sätta mig på en praktikplats..... o Hon jag va hos tyckte jag skulle försöka få en praktik inom någon industri för det va de lättaste sättet o få in en fot där o dessutom gav de ju mer pengar vid ett eventuellt jobb... o hon tyckte minsann att tjejer behövde komma ut i de mer välbetalda jobben haha

Så nu måste jag bara komma på vad de finns för företag i närheten som kan tänka sig att ta emot lilla mig.....  finns ju hur många som hellst som man knappt vet vad de sysslar me.....

• miamartini

God morron Charro     förresten hur gick de me grannarna... fick de lämna tillbaka tomtbiten eller???   *nyfiken o lite skadeglad *

• miamartini

ja där ser man

Kul o få lite mer tomt.... o jag tycker de där grannarna får skylla sig själva hehe

• miamartini

Pussel    Hoppas allt e ok med er... håller tummarna för de iaf.... håll oss underrättade...

Önskar jag hade kunnat va me o fikat... looovar att de hade varit betydligt roligare än å jobba....

de där med havrebullar lät gott.... har inte bakat nåt på aplänge... jessica e de lättbakade?? o kan man då få recept.... vill ju baka.....

Måste fika snart då vi me kan va me..... hur jobbar folk i veckan????

Svar på tråden Bromölla del III