Bromölla del III
jag kanske kommer själv till fikat... har precislyckats få casper i säng så de e inte alls säkert han e vaken tills fika dags... han e mega trött....
Men ni får nöja er med bara mig annars....
jag kanske kommer själv till fikat... har precislyckats få casper i säng så de e inte alls säkert han e vaken tills fika dags... han e mega trött....
Men ni får nöja er med bara mig annars....
Tack för fikan (visserligen nån dag efter men ändå ) Va riktigt trevligt...
Charro hoppas inte Loke fick allt för stor sockerkick
Välkommen TROLLET!!!!
Kul att du hittat hit
Häng me o fika nån dag vet jag.....
Nå när blir nästa fika nu då?? kan vi inte försöka få lite kontinuitet på de (vi hade ju ett tappert försök i början)
Ha de bäst allesammans
Leon: Beklagar sorgen
Charro: st. nicolai kyrkan i Sölvesborg e fin... (tycker jag iaf)... litet tips på kyrka som inte inte ligger allt för långt borta.......
Ja vad sägs om att försöka få in en fika varannan vecka eller nåt.... då blir de ju inte för ofta o inte allt för långt mellan gångerna heller för den delen
Då får man gratulera
Charro du får hojta om du behöver hjälp med nåt
Nån som känner sig rastlös idag o kan tänka sig en fika på böckmans?? vet inte vad jag ska hitta på idag....
äh... de kan väl städa när de kommer... klart du ska fika
Nej... nu ska vi klä på oss o ta en promenad ner till apoteket för o köpa alun så jag kan göra playdoh lera till Casper.... sen får vi väl se vad vi hittar på för o fördriva tiden idag....
E så trist när man inte har insperation till nåt när man vet att man har en liten som måste sysselsättas för att han inte ska bli helt omöjlig.....
Jo... men de känns ändå som att man har idé torka... men nu ska vi ner till apoteket o köpa alun... sen går vi väl en runda... sen blir de lera beroende på vad klockan blir... annars blir det lera efter vilan
28 jobbar jag tyvärr till 16, men om de e fler som kan den 21 så kan jag me
Tycker de låter som en bra idé..... så blir inte ungarna så rastlösa.... (vilket min son alltid e haha)
vi kan ju alltid sponsra till fikan på nåt sätt
Charro du kan få komma hit o fortsätta när du e klar
Behöver oxå röja lillkillens kläder, men de e ju så tråååååååkigt......... Så känner du att du har energi över så e du välkommen