Inlägg från: Leonmamman |Visa alla inlägg
  • Leonmamman

Bromölla del III

Charro: Tyvärr har jag möten med kommunen o på onsdag så det var väldigt synd. Följer gärna med nästa gång!

• Leonmamman

Jessica: Är sambor välkomna på fika med? Mannen ska greja hemma hela dagen men bara undrar ifall att! Undrar hur jag skall hitta till dig? Finns det nåt känt ställe nära eller är det centralt?

• Leonmamman

Aha men okej! Inte säkert han har någon lust, han är inte precis dundersocial... Men kanske kan övertala honom! Sen har han iofs en garderob att skruva ihop!

Måste bara meddela allihop att vi faktiskt har grillat o ätit middag utomhus idag! Känns så härligt ju!

• Leonmamman

Aha! Skyldig! Följer ni med på lördag oxå till fikat? Vi får höras, läggdax för lilleman här nu. Kramar!

• Leonmamman

Hmm vattentornet... Har väl sett det på avstånd men aldrig lagt märke till... Finns det nåt mer? Får väl övertala gubben o följa med ändå så jag hittar!

• Leonmamman

Charro: Oj vad det låter kul, vi följer gärna med nästa gång! Men är det bara för mindre barn?

Vi bor i Grödby- Håkanryd. Församlingshemmet där öppna är vet jag vart den ligger. Vi bor väl ett par ängar med kossor bortåt...

• Leonmamman

Charro: Jovisst du är på rätt väg! Men om man fortsätter till höger från tiansvägen o sen förbi åkrarna o bort till stora vägen- rakt över den o sen bortåt en bra bit till förbi kossor mm. Ungefär 5 km till centrum har vi så det är mitt ute i ödemarken hihi. Vi har en fin landsväg bort till sölvesborg, vi har 3 km till råby o 3 km till valje! Hmm flummigt men jaja jag e ny här!
    Ja jo vi följer gärna med, när ska ni dit? Vi kan ju annars prata om det på lördag!

• Leonmamman

Charro: Hihi vi har kossor o hästar på tomten i princip. Jättekul för Leon som älskar djur!

• Leonmamman

Prinsungen: Tjena! Vi har det bara fint i solen! Ute varje dag o leker o går promenader o cyklar! Mår Edwin bättre nu?

Charro: Javisst, om du följer Grödbyvägen bort under huvudleden så kommer massor med kossor med så söta kalvar! De har även får med killingar o 2 grisar i Brantahalla! Där brukar vi gå nästan varje dag o kika på djuren, Leon älskar det!
    Men vad romantiskt o vad avundsjuk man blir! Här har man inte ens en ring på fingret... Men klart du ska fria i påskägget- vilken kul ide! Kör på!

Pussel: Hur går det för dig med foglossning o allt? Jag är nästan helt bra nu tack o lov! Tjock- visst men ingen mer smärta!

Vi kommer i alla fall imorrn om vi hittar! Sambon visade mig vattentornet idag så nu vet jag var det ligger Jessica, är det nära där då?

• Leonmamman

Charro: Nej men kör på! Klart ni ska greja till bröllop! Oh vad spännande! Nej klart vi inte säger nånting men gaaah jag vet fortfarande inte hur jag ska hitta imorrn! Var det 15.30?

Prinsungen: Oh nej vad roligt! Vi har vart ute o gått o tittat på grisarna borta vid Brantahalla! Jätteroligt!

Svar på tråden Bromölla del III