Inlägg från: Leonmamman |Visa alla inlägg
  • Leonmamman

Bromölla del III

Charro: Hmm jo jag vet. Vi är lite sega här, speciellt morgnarna. Leon ligger o tjattrar o busar o kastar saker o när han väl somnat så vaknar han 4-5 ggr per natt o antingen vill ha välling eller ropar på oss eller drömt nåt... Det går väl över men ändå, tröttsamt! Vad kul, Loke har det inte lätt med de stora tuffingarna!

Ramonas: Jag är uppvuxen i Lerum, vilket sammanträffande.

• Leonmamman

Ramonas: Lite var stans i Lerum, äkta inföding så att säga. Ska fira påsken i hemtrakterna.

• Leonmamman

Charro: Hade gärna följt med men onsdag är sambons lediga dag denna veckan o torsdag åker vi till götet. Next time!

• Leonmamman

Charro: Nej men herregud grattis! Vad roligt! Vad mysigt med bröllop! Vilken glad påsk du fick då!

• Leonmamman

Och allihopa, jag hoppas ni haft en härlig påsk o en trevlig helg! För er information så kan jag meddela att det var snöblandat regn här i Götet på påskafton... Men men! Onsdag är vi tillbaka i kommunen igen o torsdag blir det ultraljud o förhoppningsvis får vi reda på könet!

• Leonmamman

Hejsan tjejer. Jag hoppas ni haft en fin påsk allihop. Tänkte meddela att vi ligger lite lågt ett tag. Haft en fruktansvärd avslutning på påsken då min älskade farmor gått bort... Så nu får vi upp till götet med begravning, alla saker... Känns väldigt jobbigt men vi hoppas följa med på fika så fort allting lugnat ner sig här...
    Ledsen att komma med tråkigheter i all bröllopsplanering!
    Sköt om er allihop! Kramar

• Leonmamman

Tack så hemskt mycket allihop! Tyvärr kom allting helt oväntat o plötsligt så vi är så chockade allihop. När man precis ena dagen haft middagar o trevligt o andra dagen finns hon inte mer...

Glädje i all sorg är i alla fall att Leon får en liten lillebror fick vi reda på idag! Det blir en liten Hugo!

• Leonmamman

Vi behöver komma hemifrån så vi kan gärna komma på lördag. Samma tid, samma plats?

• Leonmamman

Vi är lite dåliga... Får se om vi följer med på lördag ändå. Tråkigt...

• Leonmamman

Tjena tjejer. Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin valborgshelg. Nu blir det upp till Götet igen för begravning och allt jobbigt runtomkring. Tillbaka till nästa helg förhoppningsvis och då följer vi gärna med på fika igen!

Så jätteglad förresten för Leon har fått dagmamma och det funkar jättebra! Någon mer här som har dagmamma?

Och lillebror i magen blir en liten Hugo!

Kram på er alla.

Svar på tråden Bromölla del III