Bromölla del III
Blir ingen fika för vår del imorron för jag ska lämna Casper till min mamma när han har vilat för vi ska till växjö på ägglossning i morron (en fest med de namnet
)
Blir ingen fika för vår del imorron för jag ska lämna Casper till min mamma när han har vilat för vi ska till växjö på ägglossning i morron (en fest med de namnet
)
hejsan.... har haft strul med internet så de har inte blivit så mycke fl eller nåt annat heller för den delen..... Men allt e bra med oss.....
Vill fika snart.... kan vi inte försöka få ihop nåt??? hade varit kul o träffa er alla (va ju ett tag sen)
Charro håller tummarna för dig!!!!!
Charro du måste hålla oss underrättade om hur de går.... e ju nästan så en annan blir nervös åt dig ju ![]()
pussel ni klarade ert på 10000:- hade ni många gäster.... jag e i övertalningsfas me micke men sen samtidigt så e jag vääääääldigt snål av mig o känner att jag vill inte slänga en massa pengar heller.....
men man kan ju inte både äta kakan o ha den kvar ![]()
kan vi inte ta de på tisdag eller onsdag?? Onsdag e lillkillen hos dagmamman till 14 men jag hade gärna fikat där efter (kan inte hämta honom tidigare för han brukar sova.....
Då de gäller brölopp så har vi de lilla problemet att vi har väldigt stor familj o de finns ju vissa kompisar man me vill ha me..... Men sen vill man ju inte lägga hur många tusen som hellst....
Visserligen har jag ju inte riktigt lyckats övertala micke men man funderar ju ändå ![]()
GRATTIS!!!!
Jag fikar hellst efter kl 14 för Casper sover....
Men Tisdag funkade väl för de flesta eller har jag missuppfattat de?????
hellst efter 14 för då har lillkillen hunnit vila (annars kan de bli kämpigt för min del han har ett jäkla temprament)
funkar ![]()