Inlägg från: miamartini |Visa alla inlägg
  • miamartini

Bromölla del III

Håller med dig Jessica.... vill oxå dit men jag skulle oxå vilja ha något konto med massor av pengar..... Kunne man inte sparat för längesen o sen glömt bort de kontot o nu plötsligt hittat de igen haha 

Emma   Varför ska ni sälja er tvillingvagn???

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • miamartini

Charro    de va ju tur att de inte va värre än så... de hade ju kunnat gå riktigt illa...

• miamartini

charro   jo tanden e där... går på penicillin nu o hoppas att de snart ska bli bättre....
    Har ätit så mycke smärtstillande att de e löjligt.... de här med rekomenderad maxdos per dygn har ju bara varit o skita i för då hade jag aldrig överlevt.....
    Men förhoppningsvis så blir de bättre snart.....

• miamartini

de lät gott alltihop....

• miamartini

Charro  vart hittade du alla de matförslagen o hur mycke skulle allt de gå på??  e lite nyfiken....  

• miamartini

Charro    tror oxå de kan va smart att byta ut kräftorna... e ju inte så kul om man får kräftspad på sina kläder o speciellt inte om du får de på din klänning.....
    Har du gjort någon scrapplanner som man har hört så mycke om att folk har??

De kommer nog dröja länge innan jag lyckas övertala gubben... men de kan ju va kul o ha kollat upp lite så jag iaf kan lägga fram kostnadsförslag o dyl om de skulle komma på tal

• miamartini

Charro    scrapplanner.... ja du vet en såndär scrapbook där du sätter in alla dina planer för bröllopet... typ meny, färgtema, tygprover etc.

Har hört massor som gjort de... (tyvker dock själv att de e lite overkill)   

• miamartini

lycka till jessica...
    Ha de så bra på jobbet inatt

• miamartini
    Trollet85 skrev 2007-05-11 13:46:49 följande:
    Hejsan . Vill bara berätta en sak så alla vet , att i två lägnheter i bromölla ( som jag vet om ) så är de någon som har gått in med nykel i ena fallet så såg personen manen . Som påstod att han trode lägenheten var tom och att han hade bott där innan ( detta va på fäladen ) . Den andra va på ågatan då nån gick runt i lägnheten och pratade även där gick personen in med nyckel.
    Vi hade oxå en man som var inne i vår lägenhet i förra helgen vid 2 tiden på natten... Min sambo jagade ut honom... vi blev dock osäkra på om vi hade låst för man kan ju glömma (men vi brukar va noga nu eftersom lillkillen går upp själv på morronen o drar sig inte för o smita ut genom ytterdörren om han får chans)
  • miamartini
    Trollet85 skrev 2007-05-11 17:27:33 följande:
    miamartini : Gör en anmälan om ni inte redan ha gjort de .
    Micke ringde polisen då på natten så de borde ha de registrerat tycker man.... eller de hoppas man iaf...
  • miamartini

charro   finns de inte någon typ distriktsveterinär i närheten som gör hembesök??

Tråkigt med vovven....

Ja jag vill oxå fika... ska till tandläkaren i morron igen så sen kan jag förhoppningsvis börja äta fast föda igen   (har gått så långt att jag inte kan tugga ordentligt för då gör de så ont så jag håller på o krevera)

• miamartini

Leon    den där saftiga rabarberkakan lät intressant om du känner att du har tid ork o lust vid något tillfälle

• miamartini

Va dyrt de där lät... fast de e ju klart de e ju säkert lite skillnad på priserna för katt o hund... när jag fick avliva min katt så kostade de 750 inkl. kremering.. detta va dock i karlshamn.....o som sagt... de gällde ju en katt....

Ja de e absolut inget kul alls o planera något sånt... de e bara mest jobbigt

• miamartini

nu på fredag eftermiddag kan jag me.... om de gäller nu på fredag alltså.....

• miamartini

Kan hända vi blir lite sena för casper brukar oftast sova därvid... o ibland vaknar han inte förrän närmare 14.30 än 14..... Bara så ni inte undrar vart vi tagit vägen....

• miamartini

Tack för receptet Leon   ska testa de

Casper sover nu så jag passar på o fixa lite här hemma.... kommer ner till fikan sen, men kan som sagt bli lite sen.... Beror ju lite på när han vaknar.... men vi kommer

Svar på tråden Bromölla del III