Bromölla del III
pussel kanske en dum fråga (då jag själv varit gravid men dock inte varit me om de) men vad innebär +2 på urinodling???
pussel kanske en dum fråga (då jag själv varit gravid men dock inte varit me om de) men vad innebär +2 på urinodling???
ok då vet jag....
Som sagt... jag hoppas verkligen att allt e bra med er.... lova att du håller oss underrättade....
de heter väl bara nylonkasse?? eller ja de heter kanske nåt annat men går man in i en barnvagnsaffär o säger att man vill ha en nylonkasse till vagnen så vet dom vad man menar
Hur blir de med fika iveckan???
Jag kan inte på lördag (i vanlig ordning) för då ska jag va chaffis o köra amerikanare hela dan (om allt går som planerat)
MEN JAG VILL FIKA..... ![]()
bara han e stabil i nacken o detta o kan sitta med stöd så kan du ju börja cykla så smått... börja med ett par små rundor för o se hur han reagerar... fast de flesta barn tycker ju faktiskt om de ![]()
Gahhhh jag blir galen.... har tandvärk IGEN!!! o har haft de sen jag va hos tandläkaren i fredags... o inga värktabletter hjälper (har bara testat receptfria då jag inte har något annat).... ringde igår o fick en tid hos min tandläkare idag o va jätte glad för de....
Så ringer de idag o säger att hon e sjuk!!!!!!
Jag har knappt sovit på ett par nätter... jag e som en pitbull med nageltrång i humöret... vilket tyvärr går ut över både son o sambo.... o så ringer de o talar om att hon e sjuk...... ![]()
Fick en tid hos tandläkaren igår till slut... Men tydligen hade de blivit en sån inflammation i tanden att hon kunde inte göra något i nuläget för de va för svullet (e svullen ända upp förbi ögat) så hon skickade hem mig med penicillin o citadon som smärtstillande men de hjälper ju inte ett skvatt
Men jag hoppas penicillinen tar de nu så jag slipper detta
Hoppas de me... syns som tur e inte så mycke på utsidan såvidare man inte studerar mig
Förlåt att jag inte hälsade ordentligt igår Hanna... jag va lite smått förvirrad ![]()
visst e de underbart nör man kan fylla sängen med nappar... gjorde vi me när casper va mindre
Casper har fått ny säng nu.... han klättrade ju ur resesängen hela tiden så nu har vi köpt en växasäng.... tyvärr så e de ju så att nu har han ju inga hinder för att komma ur sängen så nu så vägrar han lägga sig på kvällarna... o sen kommer han in till oss innan fan har fått på sig skorna på morronen....
i morse kom han halv 5.... så jag tvingade honom o ligga kvar i vår säng o sova en stund till för jag e inte speciellt road av o behöva stiga upp halv 5 en lördag....
vi e fast bestämda att Casper iaf ska somna i sin säng.... innan va de bara o lägga ner honom o säga godnatt sen satt han o lekte lite innan han la sig till rätta....men nu... ja vi börjar som vanligt med kvällsrutinerna kvart över 7... borsta tänderna, byta blöja o ge nattmediciner (han har fått mediciner för att förebygga kruppanfall)... sen får han sitta hos oss o varva ner ett par minuter för att sedan läggas i sin säng.... sen får vi springa fram o tillbaka o lägga ner honom i sängen ibland så länge som till 22 innan han ger upp o somnar....
Jag hade inte sagt något om han bara hade gått upp ur sängen för att leka lite på sitt rum o sen lagt sig igen...men han kommer ju ut till oss hela tiden... o ger vi oss så e de ju kört nästa gång.... men skam den som ger sig... förr eller senare så lär han väl sig att när vi sagt godnatt så e de dags att sova....
Nu ska vi göra oss i ordning för att köra in till Lions i sölvesborg o se om de finns nåt kul på loppisen idag.... behöver köksstolar för de e påväg att rasa....
Pussel Lions har öppet lördagar 10-13
Charro vi håller iaf på de på kvällarna... på morrnarna när han kommer orkar man inte gå upp o va "nannyriktig" utan då plockar jag upp honom i sänger o försöker på bästa möjliga sätt få honom o sova hos oss....
Imorse så fick jag honom o sova en liten stund i vår säng.... men de slutade med att han nästan puttade ner Micke på golvet haha.... Micke va aptrött i morse....han va uppe o jagade inkräktare inatt..... Tydligen så va de nån som tog sig in i vår lägenhet inatt... dock bara i hallen men ändå.... Micke e inte hundra på om han låste eller denna hade någon typ av huvudnyckel för han hade tydligen massa nyklar... så micke jagade ut honom.... Jag hade inte en aning om de för jag sov som en gris o har inte hört ett ljud haha
Fick veta de imorse när jag kom upp o såg att golvmopppen hängde på dörrhandtaget o då berättade han att han hängt de där för att han skulle kunna höra om någon kom hahahaha