Inlägg från: nasse01 |Visa alla inlägg
  • nasse01

BF Juli-07 Nr3

tbmh
    ser jätte fint ut! :)

• nasse01

Helgen har bara sprungit iväg! Dags att gå och jobba i morgon igen... Vill inte känns det som!
    Hälsbränna har jag också haft nu till och ifrån i ca 1 vecka är ju skit jobbigt... Någon som har något verkligt tips att ta till som funkar?
    Har idag också börjat att äta järntabletterna.

• nasse01

tbmh
    Får bli en runda i morgon på lunchen till Apoteket. Rennie har ju aldrig funkat innan på mig. Så får väl testa Novalucol se om det hjälper.

Vi var i skogen idag och grillade korv med ett parkompisar och deras barn. Och nu kände man verkligen att man inte är så smidig längre. Är man i v 21 så är man ju... :)

• nasse01

Ska dra till Stockholm i morgon för 2 dagar med jobbet.
    Ska försöka passa på och träffa en kompis med i morgon kväll. Kan vara sista gången nu på ca 1 ½ år som man kan åka upp i "lugn och ro"..
    Om ni förstår vad jag menar..

• nasse01

Har idag fått vår tid för Aurora samtal.
    Får hoppas att hon kan lösa några knutar för oss. Så att det går bättre denna gången.
    Får vänta en månad tills det blir dags men det känns inte så farligt just nu. Förtränger väl det hela.

• nasse01

Någon här som varit på Aurora samtal?
    Och hur kändes det i sånafall??
    och vill berätta lite om det?
    Vi är bokade på vårt första samtal nu om ca 1 månad.

• nasse01

Ska till Ullared nästa vecka och hopppas på att handla lite "billiga" Mamma kläder till en själv. Det ska ju inte vara vinter så länge till, så det känns ju roligare att lägga de pengarna på lite vår och sommar kläder till en själv.
    Får väl bli ett startset till h*n i magen och lite mer till vår stora tjej, hon har ju snart vuxit ur alla kläderna.
    Idag kom hon med en trasig dagis overoll...
    SÄG:
    Hur kul är det att köpa ny overoll nu i MARS!
    Använda max 1 månad och sedan förmodligen urväxt till hösten...

• nasse01

Dessa järntabletter håller på att förstöra hela min magen..
    Så hemskt, får sån magknip och bara måste springa på toa.
    Någon annan som känner så över dem?
    Kan inte minnas att jag hade de så förra gången med dem.
    Finns det andra snällare??

• nasse01

Beckaha
    Det är Niferex som jag fått!
    Får försöka byta till något snällare för magen.
    Känns inte alls bra att käka dem.
    Får se om erco-fer finns eller liknade att köpa, för så här kan man ju inte ha det 3-4 månader till.

• nasse01

Vallmar
    Jag kräktes inget under min förra förlossning.

Så det är inte där jag har rädslan. Utan mer för att det kommer bli lika jobbigt som förra gången...tog 3 dagar.
    Men det ska man väl inte skrämma upp er med som det är första gången

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3