Inlägg från: nasse01 |Visa alla inlägg
  • nasse01

BF Juli-07 Nr3

L2K
    Då hoppas jag att det gör det denna gången för oss med.
    Har fått tid för samtal med aurora, funderar på att vilja bli snittad. Men inget är bestämt än. Vill inte tänka för mycket på det redan.

• nasse01

Hur lång tid innan BF beräknar ni gå hem?
    Självfunderar jag 4 veckor innan. Blir det en varm sommar så kan det ju bli jätte jobbigt. Minns ju alldeles för väl hur det var sist och då var de bara Mars-April.

• nasse01

Här är en till med mag bekymmer.. Får sån magknip kan ju springa på toa flera gånger om dagen. Är väl de där järntabletterna.
    För när jag råkar glömma ta dem en dag så blir magen mycket lugnare.

• nasse01

JoNaLi:
    Grattis och ta det lugnt och försiktigt nu så ordnar det sig säkert för er!

Varit och mätmagen idag och det gjorde hon sist med så det verkar konstigt att de inte gör det på alla ställen. Är i vecka 24 nu. Men allting såg bra ut sa hon.

Ska på Aurora samtal den 11/4. Har börjat fundera mer och mer på förlossningen nu den sista tiden. Vet inte hur jag står just nu dennan gången. Hoppas de kan redan ut lite av de tankarna där.

• nasse01

Var ska vi hitta fin Mamma kläder någonstans??
    Behöver ju köpa en vårjacka som man kan ha ett tag ju!
    Någon som vet?

• nasse01

Här blir det lugnt! Skulle åkt på Tupperware party idag på em.
    Men missar det. Vår flicka har fått magsjukan inatt så hon ligger "däckad" i soffan och sover. Men nu har hon inte kräkts sen klockan 7 i morse. Så det borde lugnat ner sig. Hon har feber så vi måste få i henne lite, vill inte ge henne Alvedon på tom magen då reagerar den väl med en gång igen.

Men vädret ser ut att vara underbart ute. Sambon ska få åka till affären så ska vi se om vi kan bara grilla en korv i kväll. Är ju rätt myssigt bara det.

• nasse01

Har börjat att bli så trött nu på jobbet. Kan nästan sitta och somna in i skärmen........ (Bara inte chefen ser)
    Ska man var så här trött???
    När jag kommer hem blir jag mycket pigare efter en stund.
    Vad göra? Äter ju mina järntabletter.

Har också börjat få kraftiga sammandragningar när jag rör på mig.
    inte kul.

• nasse01

Nu börjar visst problemen komma för oss...
    Inte så konstigt det är ju nu vi växer som mest.
    Jag har ett problem just nu. Har börjat bli så trött så fort jag sätter mig ner på jobbet och ska arbeta. I några dagar nu har det varit precis som att jag skulle kunna somna i skärmen.
    Vad kan det vara? Sitter framför datorn hela dagarna.

Har väl tyvärr ätit lite för mycket godis den sista veckan men skulle man bli så trött av det?
    Äter Järntabletterna, inte många dagar som jag missat det!

Någon som vet?

• nasse01

Jag vet inte vad jag ska göra snart! Jobbar ju heltid.
    Får ta ett snack med BM nästa gång ska dit den 17/4 och göra glukos testet igen. Om jag fortfarande är lika trött så får vi väl se vad hon säger.
    Ett problem är ju att det är sjukt mycket att göra på jobbet och det är rätt jobbigt när man igentligen vill städa av gammalt som ligger innan man ska gå hem.
    Tur det är påsk nu och halvdag idag så man kan jobba hemifrån! :)

• nasse01

Ska prata med henne, och se vad hon säger.

Med FK så vet man aldrig. hur det kan gå. rent lotteri.
    Lycka till!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3