Inlägg från: Trollie |Visa alla inlägg
  • Trollie

BF Juli-07 Nr3

tbmh: Vilket bra jobb du gjort !

Herregud tror jag måste söka hjälp för mitt FL beroende, skull bara stänga av datorn men fastnade förstås och måste kolla alla nya trådarna!

Vi kanske får starta en viktminskningstråd någon gång i augusti , här är det 8kilo upp och jag går in i vecka 20 nu och om jag har förstått saken rätt så är det nu som den riktiga viktökningen ska komma, undrar vart slut vikten hamnar då D)

• Trollie

Mjukis:
    Grattis till halvtid!

SannaKarina:
    Snacka om att det är lätt att sitta och knapra i sig en massa när man sitter vid datorn eller TV:en, men nu har jag gjort så att jag har ställt fruktfat på bägge ställena och så får man hoppas att jag är för lat för att hämta något annat !

• Trollie

Halvblod:
    Så mysigt det lät med sambons "hand"! Min sambo vill att jag ska ligga på rygg en stund varje kväll så att han får känna på magen en stund, vet inte om jag inbillar mej men det det verkar som om Plupp blivit van vid det och tar det som "nattning" iallafall så blir det alldeles lugnt i magen när sambon känner på den !

• Trollie

MissHeave:
    Prestationsångest? Varför ha det när man är alldeles perfekt, inga fel och brister här inte, äter alltid nyttigt, tränar minst fem dagar i veckan, städar tre gånger i veckan, hälsar på mina gammla släktingar minst fyra gånger i veckan osv i samma stil, oj glömde visst det viktigast är en djävel på att ljuga

• Trollie

jennsans:
    vad mysigt med UL! Lycka till!

nasse och tbmh: vi har oxå varit ute och grillat korv, provade och lite vintermete men inte ett napp . Vad det gäller smidigheten så är den noll när man fått på sig alla kläder, jag har en flytoverall jättebra men michelingubben kan slänga sig väggen när jag har den . Synd att vi bor så utspritt annars hade vi fått dra ut dej i skogen tbmh!

• Trollie

solstraalen:
    Har hört någonstans att man har kininbrist när får sendrag, så det är bara att börja dricka tonic, men du får skippa ginen , på tal om häxkonster så fick jag rådet att lägga en rostfribordkniv under lakanet i fotändan på sängen, det hjälper alltid sa tanten som gav mig rådet.

• Trollie

solstraalen:
    Du kan ju alltid testa med en sked , lite svårare att skada sig på !

Vi har ju inget barn sen tidigare men har en mercacombi och den tänker vi inte byta bort, flera kompisar har redan komenterat att vi har en perfekt barnbil. Det känns som att combibilar är smidigast när man ska ha med vagn och en massa annat.

• Trollie

jennsans:
    Gott att höra att allt såg bra ut på UL:et, men det var inget dåligt skutt med BF datumet! Klart att du ska stanna här , men räkna med att känna dej lite efter .

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3