BF Juli-07 Nr3
Mjukis:
Grattis till lill flickan i magen!
tbmh:
Kan man annat än trivas här !
Mjukis:
Grattis till lill flickan i magen!
tbmh:
Kan man annat än trivas här !
Vallmar:
Välkommen tillbaka, har ni fått ordning i nya huset ännu? Vi flyttade för ett år sen och har fortfarande en massa som är ouppackat , plus att nu har vi börjat ändra om och dola så det känns som ett allmänt kaos.
Hjälp vad ni skriver, har inte haft tid att kolla så mycket på
FL dom sista dagarna.
JoNaLi: Alla namnen du hade på listan är ju fina, Theo har vi funderat starkt på om vi får en son (sambons farfar hette Theodor), tjej namn har vi inte kommit på något alls men så såg jag att du skrivit Thea det är ´ju jätte fint! Måste jag föreslå för sambon.
Solstraalen: Tror inte att det finns en gravidkropp som kläderna sitter bra på! Själv har jag funderat på att börja använda sari !
Solstraalen:
Nu får du plocka fram syslöjdskunskaperna inom dej och fixa ett par byxor själv! Har ett par som jag sytt i kilar av elastiskmudd på, funkar ganska bra, har funderingar om jag ska sy dit en "tub" som går upp över hela magen oxå.
När du skrev 17 veckor kvar kom jag på att det är HALVTID
för mig i dag bara 20 veckor kvar!
Ni är ju bara barnen tjejer , själv fyllde jag 40 igår, så vi ska födelsdagskalas både i kväll och i morgon puh känns både kul och jobbigt, har bakat och lagat en massa mat, tyckte inte att jag kunde köra på sambons ide att bara bjuda på öl å chips
, känns lite konstigt att fixa fest å så vet jag att jag inte får smaka på varken vin eller öl, men det är Pluppen värd flera gånger om
!
Solstraalen:
Klart att du ska komma, ja ni andra oxå! Vi får hoppas att det smakar bra, tänkte bjuda på älgskavsgryta med kantareller (och "ingen" grädde alls) och klyftpotatis, sen har jag bakat en massa slisk plus att jag ska baka ett par olika tårtor idag, tror att jag gått upp ett par kilo bara av att provsmaka dom sista dagarna .
Solstraalen du har så rätt och jag är ju gravid då ska man gå upp i vikt! Nej nu är det kökstjänst som gäller.
Oj vad ni har skrivit, har inte haft tid att kolla på några dagar, säger som Jeppa jag orkar inte läsa ikapp allt.
Tack för alla grattis hälsningar!
Här var det kalas hela helgen och igår var jag upp till jobbet med tårta och fika bröd, sen orkade inte kroppen mer utan jag låg helt utslagen i soffan .
ja vad säger man om vikten? Här rusar den iallafall i väg, är i vecka 21 och har gått upp 10 kilo och om jag har förstått rätt så är det nu man ska börja gå upp i vikt, undrar var detta ska sluta!
mammab
Här har jag tur vad det gäller mat och godis, sambon har nämligen kommit på att han ska banta!!! Säger att hans mage ska minska i samma takt som min växer