BF Juli-07 Nr3
Lägger till mina favvisar!!
Lägger till mina favvisar!!
I går fick jag en "BEBIS"-tröja av min snälla syster *glad*
Idag har vi varit och kollat på en ny bil och även barnvagn och rock-a-tot. Vi tror att vi ska välja Emmaljungas City Jet och sen välja till bilbarnstolen till det i samma färg som även passar på ställningen. Någon som har erfarenheter av denna vagn?
Nu ska jag snart äta Mangokyckling, smaskens, sen ska vi på partaj då blir det väl chips och sånt gött!! ha en trevlig kväll alla!!
linper: Vi ska också köpa en city jet från Emmaaljunga. Verkar smidigt och han i affären sa samma, att det kan ta 12-18 v att få dem. Häller på vissa populära färger iallafall. Ska beställa snart sa vi, är ju 18 veckors leverans på den lill* nu ju...
Skrev i går men skriver idag igen, är det någon som vet om Emmaljungas bilbarnstolar (rock-a-tot) som passar på underredet på vagnen (city jet) är bra? Är det någon som ha en sån?
Jag kollade på Edge duo kombi men jag tykcte den var alldeles för stor och tung, en del vänner till mig har den men jag gillade city jet bättre, lättare att köra, underredet är 5 kg lättare, passar mig perfekt!
linper: Jag vet inte än vilken färg, finns ju massor av fina, var inne på svart eller platina eller sport carbin. Ska ni ha bilstolen också?
Nu är det slutiskuterat, det bli en Emmaljunga city jet. Var billigare i Helsingborg än vad de var här i Halmstad med så vi åker ner och handlar in en där.
När jag var på babyfroffsen sa hon i affären att en del AKTA bilbarnstolar inte passar i Saab eller volvo för att bilarnas bälten är för korta. Tyckte det var bättre att vi testade först innan vi köpte någon, kan även vara för hög fram och har man den då i framsätet kan det vara svårt att se ut på den sidan...
Prinsessan Zelda: Vad bra att det funkar med en 9-5, är precis på väg att köpa en!!
linper: Vi ska beställa vår där med, i helsingborg Här i Halmstad skilde det nästan 700:- i spris om man köper City jet och lägger till citykorgen. Vi kommer att betala 5685:- tror jag det var för det. Vi ska ha sport carbin!!
mammab: Jag tyckte också att den var stor och klumpig och valde Emmaljungas city Jet istället, verkar smidigare. Vi ska betala ca 5700:- för den. Då är det standard med sittdel och man köper till liggdel.
Åsa82: Men är inte Citycross med mjuklift och även en kombi. Går den att få i hårdlift och duo så är den väl ok? Tycker personligen inte att mjukliftarna är så fina och inte heller kombi...Det där är ju en smaksak
Åsa82: Aha fattade det som att man skulle in med citykorgen i sittdelen på den modellen...*haha* Hur ser det ut lixsom!! De blir nog kanon dessa vagnarna! Snygga är de med ja!!