BF Juli-07 Nr3
little baby: Sparkar hon så hårt? Det gör verkligen inte min, måste ju vara skitjobbigt...
little baby: Sparkar hon så hårt? Det gör verkligen inte min, måste ju vara skitjobbigt...
Pratade med min moster i går som har två barn, en pojke först och en flicka sen. Förlossningen med barn nummer 1 tog 1 timme och 2 timmar med barn nummer två. Båda förddes 6-9 dagar innan bf och vägde 2300 resp 2700...Snacka om...
Ja var glad för det, min bebbe trycker upp hela huvudet mot revbenen, samtidigt som h*n sparkar på blåsan, inte skönt det heller men inte så ont att man gråter.
Nya magbilder i mitt galleri "starka bilder" om någon vill se
Hallonfot: Jag tror också på en liten kille men min sambo på en liten tjej, men det säger han nog mest för att inte säga samma som mig
Nu ska vi på 65-årskalas hos svärfar! Så jäkla hungrig nu!!! Har bara ätit frukost och ett par mackor i em, håller på att hungra ihjäl...Hörs kanske ikväll!
I dag blir det till att städa akvariet, damma , fika med två gamla arbetskollegor och sen åka och handla...kul dag...
Hoppas ni tjejer som inte mår så bra snart mår bättre, inte kul att känna så här under denna tiden *kramar om*
Jag kan säga att jag tycker det börjar bli jobbigt men att jag njuter ändå. Snart är vi tre här och inte bara vi två som kan gosa och mysa när vi vill. Fast att det är jobbigt emellanåt så är det ju snart över, så får jag tänka.
Funderar på det här med sd. Ibland blir min mage stenhård men jag får inte ont eller nåt sånt men det känns ansträngande och man blir helt slut efter ett tag. Är det sd??
Åh så söt Anki!!! Jag tycker han ser ut som en Sixten
God morgon!
Idag blir det till att hämta vagnen och köpa en massa på IKEA!!! *tjohooo*
Nu har vi kommit hem från IKEA, Babyland och Babyproffsen! Vagnen var en dröm och blev perfekt! Passar oss som handen i handsken *så nöjd* Ställde den hos mamma och pappa så länge.
Sen handlade vi spjälsäng, madrass, bäddmadrass och en massa skojsiga och nödvändiga saker på IKEA. Blev verkligen inte dyrt!
Sista rundan var in på Babyproffsen här hemma i Halmstad och beställde en bilbarnstol och hämtade paketet från Pampers. Nu är det bara skötbordet som saknas sen är nog det mesta av de stora sakerna klart.
I morgon bär det av till Ullared!!
mammab: "skönt" ändå att den borrar sig nedåt, min har inte ens vänt sig än. Så min kommer nog itne att sjunka på ett tag.
Vallmar: Det blev en Emmaljunga City Jet med Citykorg.
Skickar över lite kramar till alla er som känner att ni behöver lite extra...
mammab: Vi tog en i Sport Carbon. Ganska så svart och silver. Lungle lime är fin med, de ser så häftiga ut tycker jag, lite sportiga!!
Ni som får veta exakt vad barnet väger och hur långt det är, går ni på några extra ul då eller hur går det till?
Nu har jag kommit hem från Gekås, det jag handlade ligger presenterat i min blogg, har säkert glömt hälften
Nu finn nog det mesta hemma hos oss tror jag...
Puh! min bebis är nog vaken dygnet runt känns det som, jag är helt slut, vrider och vänder och sparkar och boxar. Jag får inte en lugn stund, senaste 3 dagarna har varit ganska jobbiga. Hoppas h*n lugnar ner sig snart...Ont i ryggen får jag med av dettaoch kan inte sova på nätterna...det var mitt helggnäll...
Jag har också en vettig man, han diskar för att jag får ont i ryggen, dammsugar men för min rygg, knyter mina skor och rättar till mina byxor
Nej inget skoj på tv idag, jag o sambon kollade på "Förortsungar", nja inget för mig...
God natt tjejer!!
God fm allihopa!
Inatt har jag fått sova, jag sov i 12 timmar!!! Då måste jag ha varit trött, vaknade kanske bara 5 ggr inatt, inga sd heller, har ju haft ganska jobbigt de senaste 4 dagarna annars. Nu måste jag ju vara utvilad iallafall. Sambon jobbar så jag grejar lite hemma.
Läst ikapp mig lite men inte allt, styrkekramar till er som behöver det, inte roligt att läsa
Nu ska jag in till stan och turista hemma. Vi har det här i Halland en gång om året när de lokala får gå runt och turista på alla sevärdheter i sin egen hemstad. Inte så att man är inne på hotellen och slottet annars...
Får se om man vinner lite priser i år, förra året vann jag en weekend på valfritt Best Western hotel i Sverige!!