BF Juli-07 Nr3
Ny magbild i dag och nuuuuu är magen här äntligen
Ny magbild i dag och nuuuuu är magen här äntligen
Solstraalen.
Tack...skönt att den äntligen hittat upp nu man blir ju orolig när den är så liten den här fjärde gången och allt.
Har ni föresten vänta barn försäkring?
Angående namn så har vi Theo eller Thea men nu ska det ju vara en kille till. Få se om vi ångrar oss sen.
L2K; hahahaha.....ja du....känner igen det värsta är att 6 åringarna är likadana...pust.
Men...5 åringar är snälla iaf.
L2K;
Ja ....jag har med varit där. Mina äldsta killar är det 26 månader mellan och det var tufft där ett tag.
Vet du vad du väntar nu?
Det förstår jag.
Det blir 26 månader mellan nu mellan trean och fyran med.
Vi ska med kolla igen 1 april för att veta säkert att det är en kille till. 3D i Linköping.
Men det är jag hundra på. På rutin ul sa hon kille.
Grattis little baby till tösen!!!
Jag har gått upp 4-5 kg men magen är en minisak ff. Ny bild idag.
Jag ska till Dr Selbing den 1 April det ska bli kuligt
Ang vagn ska vi köpe en Babytravel syskon, ny tror vi efter som hannes blir bara 2 i maj och när de stora killarn var små så andvände jag den flitigt fööt atta komma nån vart.
Sen kan man ju springa med den joggern med, hihi...superbra, har ju enkeljoggern nu och ska köpa liggdel till den med när jag och lillen är själva
Shit!
Vad jag har bråttom när jag skriver :-O
Jessa6....svårt men jag tror på kille tror jag för magen är rund i profil.
Halloj tjejer!
Nu har jag fått beviljat om havandeskapspenning from 10 maj såå underbart för min rygg har börjat värka nu bak i svanken.
Annars är det bra med mig trött på kvällarna och magen har börjat puta. Har en ny bild från idag.
Jag hinner inte vara lika aktiva som er andra men jag har ju tre barn redan att ta hand om så det blir inte mmkt tid över tyvärr
Kram på er!!