Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Hej alla andra!!
    Ang vikt, håller med Calite, skit i vikten !! Jag har som erfarenhet att man kan inget göra åt det, kroppen sköter det själv.
    Jag har gått upp från 12kg, 18kk och nu sist 30kg. Ätit lika , tränat lika osv. Det är bara olika och de allra flesta går ner det sen. Den här gången har jag gått upp mindre ca 8-9 kg men som sagt man kan inte göra nått åt det tror jag.

Man ska njuta av sin grav det går sååå fort.

Idag ska jag till Bm ska bli spännande.

• Milla med killar

Humlan, 3500kr.
    Men jag bor i Örebro och det är den ända som har varit ute sen jag blev gravid så det är helt ok pris för mig.
    Kolla med regnskyddet för man behöver ett speciellt för hårdliften på och ett med sittdelarna. De flesta skickar med det som hör till sittdelarna.
    Jag har köpt till ett som bara går på när man har hårdliften.
    Tulsa har ett. Jag köpte ett beg för 200kr. Kostar tyvärr över 400kr nytt.

• Milla med killar

Hmmm....
    Kolla om den är solblekt, den ska vara svart inte brunaktigt, sen det där med regnskyddet då.
    Pump kan vara bra. Jag fick inte med det mennhar en till min enkel babytravel redan.
    Sittdynor finns det?
    Klart du har sparat Nu kan du handla ännu mer hihi....

• Milla med killar

Sittdynor är inte det som följer med vagnen men det är inget måste. Jag har hittat ett på Tradera och har ett innan till min enkelvagn, svarta.
    Pump hör inte heller till egentligen men man kan pumpa på mackar o så annars.

Hm...sen det där o färga vet jag inte för det är ju inte tyg lixom i vagnen utan mera Bävernylonaktigt i den.

Zandrisen vad hade du för tyg i din vagn då?
    Skulle verkligen behöva färga min svarta enkel babytravel om det går för den har bleks rätt bra.

• Milla med killar

Tackar: Zandrisen.
    Ska helt klart färga min då

• Milla med killar

Du färgade hela vagnen då va , även suffletten ?

Om du kollar länken jag skickade med från Blocket ang Humlans vagn eller gå in i mitt galleri under starka bilder så ser du vagnen.
    Är det samma tyg som du?

• Milla med killar

Jag är med uppe....gäsp.....Hannes har bökat o sovit jätteoroligt hela natten och själv har jag börjat sovit kass med. Somnar på efternatten ordentligt.
    Hur gammal är Adam?
    Hannes fyller två på torsdsag. Tänk för bara två år sen väntade vi på att han skulle födas o nu på en till, Sjukt!

• Milla med killar

Sorry...såg inte att ni, Lindisen o L2K var vakna med.

Jo, Theo ligger med huvud neråt nu. Bm sa det i förra veckan. Man vet det för bebben sparkar o bökar mer uppe vid mellangärdet och på hela övre delen av magen sen brukar jag få som hihi...en sk. bullfitta..ursäckta uttrycket övanför pupishåret lixom, fattar ni..hehe? Man ser nästan huvudet där.

• Milla med killar

Donna; Bor du i Hallsberg?
    Visst menar du branden med treåringen o pappan.
    Så hemskt o vidrigt alltså.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3