Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Tycker jag absolut ....det är det bästa som finns .De har mulle, skidskola och skridskoskola och ett toppenkoncept i stort. Friluftsbefrämjadet brukar vara med i det.

En liiiiiten tröst är att mina killar alla tre har eksem och träliga magar men det har räknas som inom det normala. Var rena bajsmonstren som bebisar , typ 5-6 gånger om dagen till de var ca 2 år sen blev det bättre. Magsjukor var det mkt med här.

• Milla med killar

Jag ska till Mvc i dag,kl 1030 för tredje gången. I dag får jag nog en tid på specmvc för att kontrolera om min moderkaka växt något mer uppåt.

Lycka till Becka idag

• Milla med killar

**Grattis Becka till prinsen**
    Tråkigt med skivan dock men du vet du? När vi var i väg på 3D hände exakt samma sak. Stoppade in den i datorn och den var tom . Vi ringde direkt och han skulle bränna en ny. Den kom med efter ett par dagar och den var med TOM!!
    Men när Maken kollade på ett annat sätt i datorn var det inspelat på båda. Tror att det var så att vår laptop var själva läsaren trasig men när vi provade andra datorn så funkade det på båda skivorna.

Ang namn så ska vår lillprins nog heta Theo.
    Jag gillar Wilmer och Ludwig och Lowe mwd men känner för många som heter det tyvärr men Theo har alltid legat etta

Mammab,Tindrason massor med styrkekramar till er båda.

Tindrason tror dom att tjejerna är småväxta eller vad har dom för teori?

Lycka till Jonali idag.

Jag har en sjuk hannes i dag igen Feber och hosta som bara den , funderar på lunginfl. Han hostar så han kräks stackaren.
    Många barn på dagis äter ab nu med så det är ju stor risk.

Var hos Bm i går, allt var bra sf 29 ( bf 9 juli) Hb 142!!!
    Bt 110/70, vikt + 9kg (blääää)
    Hon skickade remissen till specmvc för ul igår( ang lågt sittande moderkaka) så det blir nog snart!! Kan ju bli snitt tyvärr den här gången nu.
    Jag har oxå mkt onda sammandragningar heöla kvällarna det tyckte hon Inte var bra , ville att jag skulle åka in till förlossningen om det fortsätter så här

Jooo...långt från mig...

• Milla med killar

Becka, Ja undra om det inte var nått sånt med på vår när jag läser det du skrivit Hmmmm...För maken fick konvertera om skivan Han är data proffs jag idiot..hihi Jag lyssnade nog bara med ett halvt öra på vad han sa.

Sylt,Jag tycker att du hälsar på det dagiset igen och kollar vad du känner då. Känner du samma då så kanske det är bättre han är hemma med er tills du hittar ett som du trivs med annars mår du bara dåligt om du känner att han inte trivs där.
    Samma för det gamla dagiset.
    När jag fick mitt andra barn hade jag barnen hemma tills båda killarna var två och fyra år tills vi fick vårt drömdagis ,ett Ur och skur som är toppen som nu Hannes, vår trea med går på nu. Det har jag aldrig ångrat plus att de stora killarna är som ler o långhalm med varann och ingen avundsjuka har det funnis där.
    Den här gången ska Hannes vara 15 timmar på dagis i veckan för att behålla vår plats där men det räcker tycker jag , vill ha han hemma med, med lillebror.

Humlan; kolla en beg.Babytravel de är små. Kan man få tag på för 3000kr med liggkorg ca. Vi har köpt en superfin svart sån till våra grabbar. Hannes bli 26 månader när lillen kommer.

• Milla med killar

forts. vagn Humalan. Man brukar ha den nått år max om det är ca 2 år mellan barnen. Längre om det är tätt

• Milla med killar

Haha..förlåt Humlan!!
    Kolla i mitt galleri, under starka bilder..
    Fotade vagnen precis, den vi köpt för 3500kr. Den ser helt ny ut faktiskt. Har ju en enkeljogger nu och den är den bästa vagn jag haft genom tiderna. Supelätt, går att springa med osv.

• Milla med killar

Humlan,Den blir jätte liten i hopfällbar. Gick den andra in i er bil den rutiga? Gick den in så går den här lätt in. Den är superlätt med, väger typ 15kg ca. Är lite dålig på måtten och så.Tror runt 80cm bred bak. Vanen blir lixom platt ihopfälld. Finns en tråd om den vagnen på forumet föräldrar under barnvagnar. Där har dom allt uppdaterat. Jag har haft många vagnar genom åren och den här tar priset Speciellt syskonvgnar är superklumpiga o tunga.

Sen är den ju såå snygg med. En helt ny ligger på ca 7000kr. Du kan kolla Babyproffsen.se om du vill se.

• Milla med killar

Humalan,
    Hur går det med vagnletandet?

• Milla med killar

Humlan.
    Min är en modell 05 men köpt mars 06. Jag har både dragkedjor och remmar så man kan andvända båda liksom vilket man vill.
    jag har ju en 05 nu på min enkel vagn och det har inte varit några problem alls med dom på 06 finns det bara remmar och de går sönder lätt har jag hört så jag andvänder mest kedjorna faktiskt som inte är ett dugg krångligt.
    Ja...har ju köpt en på Blocket här i från stan men de är svåra att få tag på men det är bara att kolla varje dag så får man napp.
    Var på du?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3