Becka, Ja undra om det inte var nått sånt med på vår när jag läser det du skrivit Hmmmm...För maken fick konvertera om skivan Han är data proffs jag idiot..hihi
Jag lyssnade nog bara med ett halvt öra på vad han sa.
Sylt,Jag tycker att du hälsar på det dagiset igen och kollar vad du känner då. Känner du samma då så kanske det är bättre han är hemma med er tills du hittar ett som du trivs med annars mår du bara dåligt om du känner att han inte trivs där.
Samma för det gamla dagiset.
När jag fick mitt andra barn hade jag barnen hemma tills båda killarna var två och fyra år tills vi fick vårt drömdagis ,ett Ur och skur som är toppen som nu Hannes, vår trea med går på nu. Det har jag aldrig ångrat plus att de stora killarna är som ler o långhalm med varann och ingen avundsjuka har det funnis där.
Den här gången ska Hannes vara 15 timmar på dagis i veckan för att behålla vår plats där men det räcker tycker jag , vill ha han hemma med, med lillebror.
Humlan; kolla en beg.Babytravel de är små. Kan man få tag på för 3000kr med liggkorg ca. Vi har köpt en superfin svart sån till våra grabbar. Hannes bli 26 månader när lillen kommer.