BF Juli-07 Nr3
Jag har glömt bort den här tråden nu när den är utbytt ... Funderade varför det var så dött i julitråden. Lite trött tror jag visst
!!! Men nu lägger jag in den här i favoriter och tar bort den andra! hehe!!
Jag har glömt bort den här tråden nu när den är utbytt ... Funderade varför det var så dött i julitråden. Lite trött tror jag visst
!!! Men nu lägger jag in den här i favoriter och tar bort den andra! hehe!!
Usch här hemma har vi magsjuka IGEN jag har tappat räkningen på hurmånga gånger vi har haft den nu sedan november. Än så långe är det "bara" min sambo. Har isolerat in honom i det blivade bebisrummet ... Måtte vi klara oss...
Ja det är inte nå vidare. Ska nog testa det kanske. Har köpt proviva...
När jag köpte amningsbh förra gången så kunde jag ha samma köpte en ny i mtten av grav. Jag var ju tvungen att ha någon större iallafall. Fast alla är olika så vem vet man kanske växer ur den innan ... JAg kan då ha samma amningsbh nu som då! Praktiskt!
Usch va trött å deppig jag känner mig. Vet inte vad jag hamnat i för period. Började jobba halvtid i måndags. Funkade väl inte så jättebra var alldelens slut i ryggen när jag kom hem. Ska tröffa bm i morgon får se vad hon säger...
Någon mer här som ska söka hp. JAg håller på att fylla i sånna papper nu. Så svårt det ska vara då! Måste skicka in papprena snarast. Det kan ta tidpå fk nu samin chef!
jennsans:
Ja jag blev beviljad förra gången har samma jobb nu. Den gången gick det väligt fort. Jag skickade in papprena på måndagen och på torsdagen fick jag svar att det var beviljat. Men jag räknar inte med att det går så fort den här gången...
jennsans:
Ja det är samma på mitt jobb. Dom nekar aldrig nästan min chef hade alldrig varit med om att någon blivit nekad.Jag jobbar som undersköterska på ett demensboende så det är väldigt tungt. Ja är du ssk så bodrde det ju inte heller vara några problem!
Jag var nyss till min bm. Tog lite prover å så mitt hm ligger på 94 (!) ... Inte så bra alltså. Hon tog fler prover och skickade till labb får vet i morgon hur dom ser ut. Kanske måste jag få järnsprutor. HAr inte hört så mycket pos om dom inte. Usch å fy. Har så svårt att äta järntabltter får sån magkatarr utav dom. Men jag lär väl försöka köpte en ny sort idag. Bebisens hjärta tuickade på bra eller dunkade rättaresagt 156 låg hjärtljuden på idag!!
Idag fick jag min sjukskrivning beviljad. Det känns som en sten föll fån mig en sån lättnad... Jobbar ju halvtid nu och det är tufft nog. Men som tur är så har jag förstående arbetskamrater!
Har faktiskt lagt in en bild på min mage för en gångs skull... Glömmer bort det hela tiden. Bara så ni vet