• Vicke

BF Juli-07 Nr3

Oj 5 st om dagen det var inte dåligt. Jag har ett värde på 94 och måste försöka ta 3 st om dagen plusäta järnrik kost. Men det värsta är väl att jag är veggi... Ska tillbaka till mvc och kolla mina värden på tisdag! Plus att jag ska träffa läkaren hoppas på att bli fortsatt halvtsjukskriven!!! KAn nog fixa att jobba då men annars vet jag inte! Hmm

• Vicke

JAg är också uttråkad. Ska snart gå ner och städa våran nyrenoverade hall får se hur mycket jag orkar.
    Sambon min ska snart åka till jobbet. Så då blir det ännu tristare hemma... Bara jag och dottern. Hon är inte på så jätte charmigt humör idag. Men det är inte jag heller !

Finns en ny magbild nu i den andra tråden! Från vecka 23!

• Vicke

Jag mår inte brajobbar halvtid nu och det är tungt nog. KOmmer ta ut semester 23/4 framtill hpden 17/5 somjag hopps jag får ingen brukar bli nekad i mitt jobb. Såjag går hemom en dryg månad! Gör så för att slippa vara sjukskriven och förlora pengar!

• Vicke

Sitter här och känner mig så dum. Är ju halvt sjukskriven men i korgon fixar jag inte att gå till jobbet. Kan knappt ligga stå elle sitta har så ont i ryggen som sprider sig ner i skinkan. Så jag var tvungen att ringa till jobbet och säga att jag inte kommer i morgon. Undra vad som händer nu... Vet inte vart jag ska ringa och sjukanmäla mig ens. Jaja det ordnar sig nog i mrogn. Får så dåligt samvete bara. Tur jag ska tillläkarenpå tisdag igen. Hoppas hon fösrtr mig bara. Jag ha verkligen ont ... Var tvungen att skriva av mig. Känner mig så ledsen.

På tal om namn så har vi Noah. Men om dom sett fel på uloch det blir en flicka så blir det nog en Nora! Väldigt lika namn mendet är enslump vet inte varför det blivit så !

• Vicke

Usch känner mig så osynlig här i tråden... Tror jag är extra känslig idag ...

• Vicke

Solstraalen;
    Usch va hemskt att du ska behöva ha så ont! Du får köpa proviva eller nått i morgon. Det kanske kan lugna din mage lite. Kan ju inte vara nå kul att ha det så där! Hoppas du får sova snart...

• Vicke

Solstraalen;
    Okej så bra det kan ju vara värt att prova iallfall... Håller tummarna för att din mage är som den ska imorgon.
    Kan själv inte sova för att jag har så ont i ryggen. Men ska nog gå och göra ett försök nu! Kommer vara supertrött när Ida vaknar i morgon annars.

• Vicke

Hehe så ni ser mig så bra det då! Igår var verkligen inte någon bra dag så jag var nog lite extra känslig och kände mig osynlig!

Idag är jag bara trött. Det är så mycket jag skulle vilja göra här hemma men jag KAN inte så jobbigt...

tor mage ja det har man fått höra den här graviditeten... Ligger över medlekurvan. Med Ida låg jag under den hela tiden fick gå på en massa extra ul bara för det. Undra hur detta ska sluta. Ska på tillväxt ul om 11 veckor. Lång tid di

• Vicke

Men när man väntar andra barnet blir det inte bm träffar mer sällan då om det inte är nått speciellt? Jag går ofta men det är för att mina värden inte är nå bra. Men min kompis går nästan aldrig!

• Vicke

Nathalie009;
    Jag fick inte heller nått den här gången.- Jag var där för tre veckor sedan och frågade efter ett. Då fick jag mitt. Hon tänkte inte på det! Så det kanske är bäst du ber om ett!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3