• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • FruRundberg

God morgon!

Idag har jag fullspäckat schema igen.. *suck* nu om en timme skall jag till dagis å hämta sonen för han ska "skolas in" på sin nya skola som han skall börja på i höst De har vissa dagar då de ska hälsa på å vara med i klassen å se hur det går till i skolan. Sen är det dags för ett möte igen, å sen fort hem laga mat, göra läxor med de stora barnen  å iväg till fotbollsmatch. Min dotter spelar idag

Så det blir ingen "lat dag" för mig idag hehe  men jag gillar det.. bara man slipper stressa!

Hoppas Zandrisen mår bra!

Vickyb: Jag har en period nu då jag bara kan INTE vara en dag utan negerbollar... ååh det är juh såå gott!! Å de godaste är juh såklart DELICATO!! Mmmmm måste nog nästan ha mig en sån nu! Men först frukost! Äggmacka m kaffe.

Kram på er!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-05-10 08:11:58 följande:
    God morgon!Idag har jag fullspäckat schema igen.. *suck* nu om en timme skall jag till dagis å hämta sonen för han ska "skolas in" på sin nya skola som han skall börja på i höst De har vissa dagar då de ska hälsa på å vara med i klassen å se hur det går till i skolan. Sen är det dags för ett möte igen, å sen fort hem laga mat, göra läxor med de stora barnen  å iväg till fotbollsmatch. Min dotter spelar idagSå det blir ingen "lat dag" för mig idag hehe  men jag gillar det.. bara man slipper stressa!Hoppas Zandrisen mår bra!Vickyb: Jag har en period nu då jag bara kan INTE vara en dag utan negerbollar... ååh det är juh såå gott!! Å de godaste är juh såklart DELICATO!! Mmmmm måste nog nästan ha mig en sån nu! Men först frukost! Äggmacka m kaffe.Kram på er!
    mmm delicato negerbollar.....såå gott....köper alltid med mig hem från affären köpte ett sexpack igår på affären
  • FruRundberg

Jaa visst är det gott!!! När vi var i Ullared så köpte jag en 10pack Nu är det bara 4 kvar! *ler* mmm så gott!!!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • mrsbygg

hehe...så himmla gott ska nog trycka i mig en innan ja smyger ner på stan!

nu trycker ja i mig min gröt...lika gott det!!

• Sylt

Zandrisen --> Håller tummarna!

Beckah --> Håller tummarna för ditt "socker" idag. Det verkar som att våra bebbar ligger likadant. Mitt första barn låg exakt lika, hur var det för dig? En bm har förklarat att innan man är gravid (el m första barnet) är livmodern helt symmetrisk. Sen "väljer" första barnet bästa läget o det är ofta efterföljande barn ligger på samma sätt . Fast min ville nog byta ställning igår. Bökade runt, kom över på andra sidan, men nu är den tillbaka i "rätt" läge igen

• humlan1973

Hej pa er! Kopte vagn igar! Hel nojd.

Vad hande med Zandrisen, kunde inget hitta nar jag tittar bakat!

• Hallonfot

Åh, havregrynsgröt ska jag börja med igen. Såååå himla gott. Med hemgjort äpplemos. Mums! Fast chokladbollar lät inte fel heller...

Lycka till idag, Beckah!

• humlan1973

Hallon: Det blev en bt 05, samma (likadan) som Millan.