• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

aaaaaaaaajjjjjjj..nu gör d sådär sjukt ont igen..jäkla unge å trycka sig neråt eller nått...

nee ska nog sova snart, helt slut..

hehe jonas är söt.."den kan få ploppa ut till nästa helg, då har ja nog hunnit klart allt på jobbet" tror han oxå är lite små trött på att vänta som jag

• Mjukis82
    Halvblod: Tackar för tipset! Har genast vidarebefodrat det till sambon!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Halvblod

Nu är älsklingen äntligen på väg hem från jobb...allt känns mycket bättre när han är hemma, han får mig verkligen att känna mig lugn och må bra!
    Dessutom kör han inom och köper Thaimat *mums*

På tal om mat så blir jag mer och mer sugen på sushi för varje dag som går (var typ sushiberoende innan jag blev gravid)...så just vid sånna här tillf'llen känns 2månader som extremt lång tid. Men sambon kommer få gå sticka ner och köpa en familjetallrik till mig så fort förlossningen är avklarad!!!

• monnie

mammab- bärs var bra ord för välling *ler* det är så roligt med egna ord för saker.

jag är oxå less nu på att vänta på bebisen men nu vill jag helst att budgivningen ska vara helt klar NU!!!

är det någon som vet om man verkligen behöver göra en egen besiktning när säljaren redan har gjort en ordentlig besiktning av anticimex? Känns lite onödigt att göra en ny besiktning med samma firma när dom inte hittat några speciella fel i huset.

• mrsbygg
    monnie skrev 2007-05-13 20:25:59 följande:
    mammab- bärs var bra ord för välling *ler* det är så roligt med egna ord för saker. jag är oxå less nu på att vänta på bebisen men nu vill jag helst att budgivningen ska vara helt klar NU!!! är det någon som vet om man verkligen behöver göra en egen besiktning när säljaren redan har gjort en ordentlig besiktning av anticimex? Känns lite onödigt att göra en ny besiktning med samma firma när dom inte hittat några speciella fel i huset.
    haha, ja rätt skoj å se folks min när man frågar om hon ska ha bärs å sova
  • monnie

Prinsessan Zelda skrev 2007-05-13 20:29:03 följande:

nåt som är bra att göra är radon koll, om det inte gjorts.
    ja mäklaren hade kollat upp radonmätningen & det var inget att oroa sig för heller.
  • gothica86

God kväll flickor!
    Hoppas allt är bra med er.

Nu har jag gått i pyjamasen heeela dagen och ack så skönt det är att bara slappa i en skön pyjamas en och annan dag :)
    Har nyligen smort in magen med havadeskapsolja och magen är så himla go och len nu. Jag blir ju kär, hehe.

BF 070723
  • Halvblod

Det enda som har lyckats göra mig på lite bättre humör idag förutom älsklingen är youtube! Såååå roliga klipp man kan hitta där...hehehehe.