• Sylt

BF Juli-07 Nr3

Halloj!

Håller tummarna för alla som har värkar o sd idag!

Sen letar jag efter en hemsida som ni pratat om innan, ngn hade köpt linnen därifrån. Var som utförsäljning av ellos o liknande..... *letar som en galning*

• Sylt
    L2K skrev 2007-04-26 12:03:40 följande:
    Är det catalog.se du letar efter?
    Tack! Letade efter en vagn till en kompis, men nu är den nog slut
  • Sylt
    L2K skrev 2007-04-26 12:19:23 följande:
    Okej. Men den ska väl finnas på ellos egen sida med?
    Ja, fast den var ruskigt billig på catalog-sidan....
  • Sylt
    Hallonfot skrev 2007-04-26 12:43:21 följande:
    Underbart väder idag! Ska sluta tidigt så jag hoppas på en eftermiddag i solen medan Alva leker på lekplatsen. Har sån lyx att lekplatsen är som en förlängning av vår trädgård. Ni kommer väl ihåg att smörja in er tjejer så ni inte får såna där fula fläckar (pga att vi är gravida)?
    ....jag har redan fått fläckar - FAST jag smörjt in mig .  Så se upp, tjejer!!
  • Sylt
    mrsbygg skrev 2007-04-26 12:51:38 följande:
    fläckar?
    Pigmentfläckar, ser ut lite som fräknar. Jag är ganska mörk i mig sjläl (blir lätt brun, har mörkt hår) och har fått fläckar både denna o förra grav . Fast de går bort så fort man inte är gravid/ammar. Hade inga problem "mellan" grav. Det är väl bara att stå ut. Smörjer mig noga.....
  • Sylt
    Mjukis82 skrev 2007-04-26 18:40:44 följande:
    Före färgning, klippning, smink och insättning av linser :(klickbar bild)EFTER:(också klickbar bild)
    Jättefint! Stor förändring, roligt !

Zandrisen --> Skönt med bebben! Den behöver ju bara "hålla sig" ngra veckor till så är det ok! Håller tummarna!
  • Sylt

Zandrisen --> var precis inne o läste din blogg. Skönt att ni fick träffa folk som tog det på allvar! Läste att tappen var 4cm, min var 3cm för ett par veckor sen (fortfarande sluten) så det är nog helt ok. Svårt när man inte vet riktigt vad man skall jmf med Fundersam

• Sylt

Halloj!
    Har inte hunnit läsa igenom allt, bara skummat lite.....
    Nu vill vi inte ha fler sjuka barn eller bebisar som vill komma ut förtidigt!!!

Här är allt bra, har målat lite inne idag. Skulle eg. ta det lugnt - men det kliar i kroppen!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3