• Sylt

BF Juli-07 Nr3

Godkväll!

Stjäla fr en grav, hur lågt får man sjunka????

Resten jag skulle skriva om låter lite patetiskt efter det.....
    Har iaf köpt nya mammabyxor (knickers!), tuffa!

Hinner inte hänga så mkt på FL längre, vi renoverar o trixar..... (på fullt allvar tror vi att vi skall vara "klara" innan bebisen kommer....). Tur att vi har en hjälpreda iaf
    Hjälpreda

• Sylt

.......... här ösregnar det... fast det är liiite mysigt. Lite mindre krav.....

• Sylt

Mitt midjemått var 93cm, min bebbe ligger längre ner = mitt "tjocka" kommer under naveln

• Sylt
    teenpregnancy skrev 2007-05-07 16:58:18 följande:
    Mina damer!Gifte mig den FEMTE MAJ Och jag tänkte berätta om den här inne men det tog föööör mycket plats så jag har postat upp det inne på min blogg istället om ni har lust att läsa om den. Tyvärr har jag inte fått in bilderna från den dagen men det finns en liten bild på mig inne på mitt galleri.
    Grattis!
     ------------------------------------------

*räcker upp handen för sjukskrivningsfrågan* Är hemma pga sd.

------------------------------------------

Beckah --> Lycka till med sonen, skönt att de verkar ha koll på honom nu! *håller tummarna*

-------------------------------------------

Zandrisen --> Jag tror som de andra, inte säkert att det blir en stor bebbe - det kan säkert stanna av. Annars har de ju koll på dig nu, men förstår om du blev orolig.
  • Sylt

Vicke --> Jag tycker också det är hemskt att lämna på dagis ibland, vissa dagar är värre än andra..... speciellt nu med alla hormoner Fundersam. Tror aldrig att det kommer att gå över helt för min del. Mannen fick skola in, jag hade nog gråtit mer än barnet Flört

• Sylt

Jag födde tre dagar innan BF förra gången. Tycket det var ganska lagom, man visste att bebben var färdigbakad o folk hade inte börjat förfölja en med frågor än....

• Sylt

Jag leeever i mina crocs.... faran är bara att när man börjat använda dem så vill man aldrig ha ngt annat

Tips på ny craving : Pringles "Thail sweet chili & Lemongrass". Herregud, skulle kunna äta HUR mkt som hellst......

• Sylt
    Lindisen81 skrev 2007-05-08 15:47:13 följande:
    visst jag, glömde bort!! ett av däcken på våran begagnade vagn (knorr nizza) är det punka på. tar man med däcket till typ en cykelverkstad å får det fixat?? vill gärna ha helt ny slang, finns det på babyland och liknande??
    Ta med hela hjulet till cykelverkstaden. De har säkert slang som passar. Vill du ha nya däck får du kanske kontakta barnvagnsaffär.

Cal --> Då kanske jag inte skall prova "dina" sorter, har cravings så det räcker
  • Sylt
    Lindisen81 skrev 2007-05-08 15:51:31 följande:
    sylt; okej ja däcket e det nog inge fel på men då tar jag med mig hela däcket till en cykelverksta!!
    Hela hjulet Flört !
  • Sylt
    Lindisen81 skrev 2007-05-08 15:54:19 följande:
    he he, okej, hela hjulet!!!
    Flåt, kunde inte låta bli.... Generad
  • Sylt

Donna --> Bry dig inte om tanten. Du ligger ju jättebra till!!!

• Sylt

Barnsömn --> Vi har lika struligt m Sigges sömn nu.... Han sover bara 45min på dagen o somnar inte förrän närmre kl 21. Men han behöver verkligen sova på dagen, annars blir han inte alls kul framåt em. Vet inte riktigt hur vi ska göra. Vi har provat att han inte sover alls på dagen = lika svårt att somna

Vikt --> Känner samma som många här, kroppen sköter det själv. Jag äter hyfsat nyttigt men samlar ändå på mig - är uppe i ca 12kg hittills. Man får ta tag i det efter förlossningen, då har man tid att rulla vagn o röra på sig mer

humlan --> Låter som ett kanonklipp! Blocket rules!

mammab--> Kanske lika bra att gå dit idag, annars kanske det samlar på sig? Ni kan väl berätta att ni hellre vill avboka eg, då kanske "mötet" blir annorlunda (annan inriktning). Lycka till iaf!

• Sylt

Åh, vad jobbigt Beckah *håller tummarna att ni snart får "lugn o ro"*

• Sylt

.... jag blev lite över 50 år i testet (50,8 år, fyller eg. 33 i år) . Kanske skall trappa ner på parmiddagar....

Ang semester --> Vi pratade lite om att  hyra stuga i aug, men man vet ju aldrig när bebben planerar att titta ut. Så vi har bestämt oss för att åka m Bamseklubben till typ Mallis i nov (kanske så jag fick mina höga vuxenpoäng *asg*).

• Sylt

Zandrisen --> Håller tummarna!

Beckah --> Håller tummarna för ditt "socker" idag. Det verkar som att våra bebbar ligger likadant. Mitt första barn låg exakt lika, hur var det för dig? En bm har förklarat att innan man är gravid (el m första barnet) är livmodern helt symmetrisk. Sen "väljer" första barnet bästa läget o det är ofta efterföljande barn ligger på samma sätt . Fast min ville nog byta ställning igår. Bökade runt, kom över på andra sidan, men nu är den tillbaka i "rätt" läge igen

• Sylt

Barnets strl påverkas av vad vi stoppar i oss till viss del. De säger att mkt socker ger stora barn. Jag lever på socker o förra gången fick jag en bebis som vägde 2800..... , så det stämmer kanske inte alltid?

• Sylt

Jag kunde först inte heller ser filmen, men sen kom det igång av sig själv.

Precis så ser min mage också ut på kvällen. Undrar vad den har för sig eg.??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3