BF Juli-07 Nr3
mrsbygg skrev 2007-03-14 17:41:13 följande:
mrsbygg skrev 2007-03-14 16:33:41 följande: suck..verkar inte få ut nån sjukpenning för jag inte har något sgi...så ja får gå utan inkomst tills bäbisen ploppar ut å man får fp!nej nu ska ja fortsätta me maten!! Hur mycket kommer du att få i fp? (om man får fråga) Har suttit i telefonen idag med FK och kollat vad jag kommer att få i fp. Dom kunde inte räkna ut något sådär nu, men det låg iaf på lägastanivå 180 kr om dagen! Och så mycket som jag har slitit och jobbat så har det inte höjts ett gnutta. Jag hade tjänat 72.000 förra året, och hade jag tjänat 12.000 .- mer så skulle jag få 181 kronor. Det är skrämmande!!Har tappat sugen helt och hållet efter detta.. tänker fan inte jobba ihjäl mig om jag ändå inte får högra fp än nu. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღjag får lägsta nivå i fp..har inte direkt jobbat så mycket så..sen får ja inte behålla mitt gammla sgi, för jag har inte anmält mig sjuk å bla bla bla..fatta inte allt. så jag får gå utan pengar.men men jag är van. drygt bara för vi har så mycket räkningar å skulder framför oss just nu och ja kan inte bidra me ett skit..