• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Hallonfot skrev 2007-03-11 12:29:49 följande:
    Vickyb: Usch, det lät inte alls bra. Tror inte du ska avfärda allt med att det är hormoner men visst blir allt värre när hormonerna flödar. Känner han likadant som du? Håller tummarna för att det ska ordna sig för dig på ett eller annat sätt. *kramar*
    Nej jag vet inte om han känner som jag.. Har lixom aldrig berättat riktigt hur jag känner. Är en jäkla fegis! Jag är så rädd för att det inte har med hormonerna och göra.. och att det är verkligen så jag känner..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Tack för era fina ord!

Berättar mer imorgon!  Skall kolla One three hill nu, och sen slappa vidare! Kram till er alla!

• Vickyb

Någon mer än jag som har fått mer flytningar än vanligt?

• Vickyb
    SyrranH skrev 2007-03-11 20:37:38 följande:
    Vickyb skrev 2007-03-11 20:35:40 följande: Någon mer än jag som har fått mer flytningar än vanligt?ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ Absolut, mkt mer än som icke-gravid. Eller menar du nu i mitten av grav jämfört med i början? Har varit ungefär samma hela tiden för mig. 1+1=3 den 29:e juni!!!
    nej jag menade precis under hela graviditeten!
  • Vickyb
    Beckah82 skrev 2007-03-12 15:11:53 följande:
    Hej svejs ville bara säga att här är jag ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    Åh va roligt att ha dig tillbaks.. Välkommen välkommen!!
  • Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-03-12 15:30:05 följande:
    Välkommen tillbaka Beckah82 Har precis varit tillbaka från att ha varit ute i den varma solen Helt underbart att det inte är blött och slaskigt ute. Helt underbart att man kan vakna med solen som skiner in mellan persinnerna En fråga till er omföderskor, hur många plagg av en storlek behöver man till lillen? Min mamma är bortrest och har ingen lust att fråga min pappa hur många plagg de hade till mina syskon.Jag menar, bebisar har ju en tendens till att bli lite lortiga och spy över allt och alla, hur många plagg från vardera bebis storlekar behöver man egentligen? Det är väl inte så nödvändigt att ha typ 20 plagg från en storlek? Hur hade ni det med era andra barn?
    Jag hade några plagg i storlek 50 och sen hade jag ganska mycket från storlek 56 och det hade hon ett tag. Men jag kan rekomenderar mycket bodysar.. eller iaf ett par styckna. Jag tycker inte jag hann med att använda allt som jag egentligen ville. Under sommaren kommer jag nog inte att använda speciellt mycket pyamasar eftersom det kommer att vara rätt varmt.. så satsa på ett par heldresser och bodysar. Och sen märker du hur mycket du behöver att ha. Det är svårt att avgöra nu tycker jag då man inte vet om man får ett spybarn eller ett icke spybarn. Det blir ju oftast inte så himla smutsigt i början och man kanske har tur att om man kan använda det 1-2 dagar iaf eller längre om man vill de.
  • Vickyb
    tbmh skrev 2007-03-12 15:59:45 följande:
    Hej tjejer.Idag är en mörk dag fastän solen skiner för fullt utomhus.I morse ringde min mammas läkare till pappa och berättade att de hittat en (visserligen godartad) tumör i hjärnan på henne.Hon har gått in i väggen för ett par år sen men fortfarande har hon jätteproblem med minnet och stressar upp sig för minsta lilla så läkaren ville kolla upp så att det inte var nåt mer än stress som orsakade allt. Hon fick göra en kontraströntgen och nu har de hittat en fläck i hjärnsäcken på henne.Läkaren ska skicka en remiss till neurologen så ska de gå vidare med undersökningar för att kolla om de ska göra något.Jag är själv innen i en hemsk svacka och grinar för minsta lilla och så kommer nåt sånt här. Pappa gick strax innan lunch idag och jag gick strax efter. Ringde till dagis och sa att jag hämtar Melle tidigare. När jag kom dit såg de så frågande ut så självklart fick jag lov att berätta att jag fått ett tråkigt besked... men inte ens det klarade jag av utan att tårarna trängde fram.Messade min man som satt på jobbet så han blev också jätteledsen och är på väg hem han med.Jag kanske överreagerar men det är ju för tusan en TUMÖR I HJÄRNAN!!!!!Vill inte gråta framför Melle men det är lite svårt när det kommer mer hela tiden.
    *Kramar om*
  • Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-03-13 00:35:55 följande:
    Åhhh!!!!! Nu blir jag bra jävla sur!Vi har precis köpt vår bli två dagar sen och nån jävel ska försöka sno den ifrån oss!!!!!! ARGH!!!!!!!!! VI köpte nyligen en jättefin ford mondeo för ett rimligt och förståeligt pris till vår nya familj!OCH NYLIGEN SKA NÅN IDIOT DÄR UTE FÖRSÖKA ATT BRYTA SIG IN OCH TA DEN!!!!åhåhåhåååå, träffar dem på mig kommer dem inte ur mina grepp levande!GALEN GRAVID KÄRRING PÅ INGÅNG!
    Haha.. Känner igen mig lite på det sista du skrev! "galen gravid kärring på ingång"
    Igår när jag skulle hämta ut pengar på bankomaten så stod det en och hämtade ut pengar.. och jag ställde mig bakom, kanske 2-3 meter. När hon va klar så gick jag fram så hörde ja bakom "ursäkta" men du får ställa dig i kön. Vilken jävla kö ryter jag till! Han hade alltså då stått vid en papperskorg kanske 5-6 meter bakom. Hallå lixom! Så sa jag åt han att han får ställa sig i kö bakom så man ser att någon står där. Så kläcker han ut sig " men du kanske är en sådan som går före i kön" Och då bröt helvetet lös.. Då kunde jag fan inte håla käft, och jag bara kände hur varm och hur jag kokade inombords. Jävla gubbjävel!!

Jävla idioter som inte kan ge fan i andras tillhörigheter.. Fan, man blir så jävla förbannad!! Tur att dom inte fick tag i eran bil iaf..!!!
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2007-03-13 07:44:02 följande:
    Jag har funderat på en sak.Saga skulle ALDRIG för en suck i världen kunna gå på dagis nu.Hon bara MÅSTE få sova 2ggr om dagen. En gång innan lunch å en efter. Å gör hon inte de så sover hon oftast 3 timmar i ett kör och då somnar hon nästan alltid mellan 11 och 12 å sover sen ca 3 timmar.Hur gör dagis egentligen??Nu ska vi ha dagmamma till henne å syskonet sedan och slipper då "problemet" eftersom dagmammor är mer flexibla.Bara en tanke jag hade Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
    Jag har oxå funderat på dagmamma till båda barnen sen!!
  • Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-03-13 12:14:31 följande:
    HAHA!!!!! Vickyb...Man blir ju glad när man läser det där för man ser verkligen likheter Det är helt sjukt vilken extra kraft man får när man blir sur... ganska skrämmande!
    Haha ja helt otroligt. Kände mig som en kickersfjortis i sina bästa hugg! Haha..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3