teenpregnancy skrev 2007-03-13 00:35:55 följande:
Åhhh!!!!! Nu blir jag bra jävla sur!Vi har precis köpt vår bli två dagar sen och nån jävel ska försöka sno den ifrån oss!!!!!! ARGH!!!!!!!!! VI köpte nyligen en jättefin ford mondeo för ett rimligt och förståeligt pris till vår nya familj!OCH NYLIGEN SKA NÅN IDIOT DÄR UTE FÖRSÖKA ATT BRYTA SIG IN OCH TA DEN!!!!åhåhåhåååå, träffar dem på mig kommer dem inte ur mina grepp levande!GALEN GRAVID KÄRRING PÅ INGÅNG!
Haha.. Känner igen mig lite på det sista du skrev!
"galen gravid kärring på ingång"
Igår när jag skulle hämta ut pengar på bankomaten så stod det en och hämtade ut pengar.. och jag ställde mig bakom, kanske 2-3 meter. När hon va klar så gick jag fram så hörde ja bakom "ursäkta" men du får ställa dig i kön. Vilken jävla kö ryter jag till! Han hade alltså då stått vid en papperskorg kanske 5-6 meter bakom. Hallå lixom! Så sa jag åt han att han får ställa sig i kö bakom så man ser att någon står där. Så kläcker han ut sig " men du kanske är en sådan som går före i kön" Och då bröt helvetet lös.. Då kunde jag fan inte håla käft, och jag bara kände hur varm och hur jag kokade inombords. Jävla gubbjävel!!
Jävla idioter som inte kan ge fan i andras tillhörigheter.. Fan, man blir så jävla förbannad!! Tur att dom inte fick tag i eran bil iaf..!!!