• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

LindaoJohan skrev 2007-03-08 11:05:35 följande:
    vickyb; ja jag vet, men jobbar ju "bara" 50% nu pga sjukskrivning... får så dåligt samvete... www.lindisen.bloggagratis.se
    Okey. Men har du inte möjligt att få 100%?
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Vicke skrev 2007-03-08 11:36:30 följande:
    Jag var nyss till min bm. Tog lite prover å så mitt hm ligger på 94 (!) ... Inte så bra alltså. Hon tog fler prover och skickade till labb får vet i morgon hur dom ser ut. Kanske måste jag få järnsprutor. HAr inte hört så mycket pos om dom inte. Usch å fy. Har så svårt att äta järntabltter får sån magkatarr utav dom. Men jag lär väl försöka köpte en ny sort idag. Bebisens hjärta tuickade på bra eller dunkade rättaresagt 156 låg hjärtljuden på idag!!
    Leverpastje med en liten persilijakvist, det innehåller mycket järn

94, det var inte mkt, inte konstigt att du är trött.
  • Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-08 11:42:13 följande:
    Ja jag har semester snart!!! den 17 mars!!! Min läkare sa att det nog kan va bra för mig att jobba lite ändå... vet inte riktigt vad hon menade med det... Hon sa oxå att det inte var helt säkert att jag får ut sjukpenning av fk om jag blir sjukskriven på 100%, då dom sällan godkänner ryggont vid graviditet som ett gott själ nog till sjukpenning... kanske beror på var man bor? www.lindisen.bloggagratis.se
    17 mars.. Bra datum! Min dotter fyller 2 år då!

Skönt med lite semester.. Ni skulle resa iväg va de va? Kommer inte ihåg riktigt men jag har för mig att du skrev det. ?!
  • Vickyb

Har suttit kanske 15 min nu framför datan och när jag reste mig upp nu för att svara i tele så fick jag så ont, kan inte böja ryggen framåt och inte bakåt för då gör det attans ont.. det gör mest ont på vänster sida och lixom strålar ner lite i höften och ner i benet  Va sjutton är det?

• Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-08 12:02:50 följande:
    vickyb; ja jag och mamma ska ta en liten vårresa på en vecka till turkiet! ska bli så otroligt skönt att komma iväg och samla lite nya krafter! www.lindisen.bloggagratis.se
    Va skönt, det låter mysigt! För önska er en trevlig resa.. om jag inte glömmer att säga det innan..
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-03-08 12:10:22 följande:
    vickyb - ungefär så får jag... och enligt min sjukgymnast är det fogarna... veronicaq - vad trist! här funkar det än så länge utan att bli allt för illa. har lite svårt att hitta ställningar som funkar med foglossningen bara. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Ja fy sjutton! Har varit lite krångligt med fogarna lite innan.. men såhär.. trodde inte det skulle göra så här förbaskat ont. Det är värre än vanligt.

Skall passa på att lägga mig i ett bad medans dottern sover middag!
  • Vickyb

Vad tror ni om denna? Pojke eller flicka?
  • Vickyb

Väldigt suddig bild

• Vickyb
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 18:29:10 följande:
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    En stor kraaaaaam tillbaks
  • Vickyb
    little baby skrev 2007-03-08 20:11:13 följande:
    Godkväll tjejer här kommer en liten bild på vår tjej som gnuggar sig i ögat så söt!  ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Grattis till tjejen!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3