BF Juli-07 Nr3
Skönt att det gick bra JoNaLi
var det inte svårt med CTG? jag gjorde förra veckan men liten blev sur hela tiden och flyttade på sig så jag fick hålla fast plattan så inte hjärtljuden skulle försvinna.
Skönt att det gick bra JoNaLi
var det inte svårt med CTG? jag gjorde förra veckan men liten blev sur hela tiden och flyttade på sig så jag fick hålla fast plattan så inte hjärtljuden skulle försvinna.
JoNaLi; hehe ja det blir spännande att få veta se om du såg rätt på könet också men jag skulle gissa att snoppen kan vara vad som helst, en navelsträng, en skugga, en blygdläpp, klitoris osv...tänk på att där ska vara en pung också som brukar vara rätt stor i vattnet
Skitsvårt att se skillnad men på de bilder jag sett så är det kombinationen snopp+pung som avslöjat. Bara en snopp ensam känns otryggt.
Tur att du inte behöver vänta så länge
10 dagar bara ![]()
Om det finns några rökare här inne får ni gärna kolla in här:
www.familjeliv.se/Forum-4-120/m19125741.html
Om ni har tid och om det finns några rökare ![]()
Sjölv gick jag i skolan hela förra året och var sjukskriven under sommaren för mina depressioner så jag får inget alls tillbaka ![]()
JoNaLi; varsågod att föreslå hehe bara roligt ju när andra gillar samma namn :-
Möjligtvis jobbigt om vi hade umgåtts och båda skulle ha en dotter med samma namn
men annars är det ju bara roligt ![]()
Calylite: men det är samma person iaf?
Jag gick i samma mammagrupp för hundra år sedan när min son var bebis och hon hade pojkarna bara. Om det är hon.