Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Grattis mammab på födelsedagen

Inatt hade jag värsta drömmen om förlossningen,

Drömde att min bebis låg i säte och att dom skulle försöka vända underförlossningen.
    Dom vände mej upp och ner och tryckte och kämpade och jag bar skrek för det gjorde så himla ont och bebisen ville inte byta läge.

Tillslut bönade jag och bad om att få bli snittat för jag orkade inte mer och var rädd att det skulle hända bebisen nått.

2 av mina största fasor drömde jag om. dels att få ett till barn i säte- jag vill inte det!!! sen att bli snittad- Vill inte det heller!!!!

Fy vilka konstiga drömmar man kan ha, hoppas bara man inte börjat drömma sann drömmar nu
    Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

ang. airbag så litar jag inte på att de är urkopplade även om det gjorts på firma, har hellre barnet bak.

barn med feber kan vara ute så länge de själva orkar med det, det är inte farligt på nått vis.

Idag har jag suttit i solen nästan hela dagen så härligt.

Ikväll kommer några vänner hit och vi ska grilla

• annki72

nathali009: Jag är oxå super sugen på alkohol och då ÖL som jag i vanliga fall inte dricker   ett glas vin skulle oxå sitta fint nu när man ska grilla... men det är bara till å bita i det sur äpplet och låta bli

• annki72

Ja visst är det konstigt vad man kan bli sugen på konstiga grejer.

jag brukar lukta på makens öl ibland för att stilla mitt behov helt sjukt ju.....

• annki72

Hej tjejer!

Har inte orkat vara här inne på nästan 2 dagar nu, skummat lite snabbt för att inet hamna efyter i diskussionerna förmycket

Har sån fruktansvärd foglossning på vänster sida, vänster höft och ben som nu även gått upp i ryggen, antar att ryggen tar stryk när man går lite snett då jag inte kan stödja riktigt på vänster ben

hela vänster sida värker, orkar ingenting längre, hoppas nu på att bli sjukskriven, ska till doktorn på måndag,
    sen hoppas jag på HP, ringde FK idag men fick inget besked, de sa bara - det tar dom inte upp så långt innan, Hallå det är ju bara ca 4 veckor kvar tills jag ska gå OM jag får det....

Hoppas att allt är bra med er andra

• annki72

Solstraalen: jag hoppas verkligen att jag blir det, för jag orkar inte jobba mer.

Har redan sagt till på jobbet att jag inte kommer mer nu innan BF, och får jag inte sjukskrivning får jag ta ut semester, Men BM trodde inte det skulle bli nått problem.

Justt nu sitter jag bara still i soffan, men blir ju tokig försökte på en promenad i trägården men det gick inte, gjorde så grymt ont

Hoppas att Saga blir bättre snart, lilla gumman ska inte behöva ha det så, stå på dej

• annki72

Grattis SyrranH

• annki72

Jen2006: jag har ont i vänster skinka, har haft det ett tag nu, kan inte heller gå ordntligt, det liksom hugger till som knivar i vänster skinka, nu har värken gått ner i benet men även upp i ryggen MEN bara på vänster sida :-O

antar att ryggen tar stryk för att man går illa, jag har haft värken i skinkan ett par veckor nu.

• annki72

Jag har både konstant smärta och hugg i skinkan, smärta i ben och rygg,kanske är ischias.

jag har svårt att gå men försöker att få en promenad runt trädgården varje dag iallafall,

• annki72

jag har oxå fått hur hur STOR jag är, många säger som många av er här inne hört flera gånger " Är du säker på att det bara är en?"

Men igår kom min granne in och hon sa " vilken lite fin magen du har" Gissa om jag blev glad för den kommentaren äntligen nån som inte tycker man ser grotesk ut

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3