BF Juli-07 Nr3
vår ligger oxå på data, men jag ska föda på ett sjukhus som inte samarbetar med mvc jag går på så dom kan inte se min journal, men jag antar att dom kan ringa och beställa den om de behövs.
måste fråga min BM hur det funkar
vår ligger oxå på data, men jag ska föda på ett sjukhus som inte samarbetar med mvc jag går på så dom kan inte se min journal, men jag antar att dom kan ringa och beställa den om de behövs.
måste fråga min BM hur det funkar
när fick ni blodgrupps papper då? jag har inte fått nått alls
godmorgon!
Undra hur det går för zandrisen, håller tummarna att allt är bra med henne och bebis.
det var någon som frågade om det var nån som var sjukskriven pga foglossning, Jag är det nu för det och kraftiga samandragningar.
jag har ett väldigt tungt jobb som personlig ass, där man har tunga lyft och mkt promenader och just nu klarar jag knapp ta mej ur sängen så det är inte att tänka på att promenera med tung rullstol då.
men man vet ju inte vad FK säger om det än....
åh jag är så trött idag, vill inte vakna riktigt
har en rastlös 5½ åring bredvid mej, inte smidigt.
Nu måste jag ta en dusch för att se om jag vaknar till
Copernicus: Min lill* ligger också på tvären, jag vet att jag har stort bäcken och barnen förmodligen ligger skönast med rumpan ner
men jag har ju fött 2 i säte så jag är inte orolig
jag har fått HP beviljat från 18 maj
Grattis till oss som fått HP!!!!!
precis min lill* sparkar och boxat på vänster sida och lite uppåt
jag var hos läkaren i måndags och gjorde då ett ultraljud och fick det bekräftat att den ligger på tvären, hade misstänkt det ett tag då sparkarna är på V sida.
är det vanligt att få prickar på magen, har haft några stycken röda prickar på magen som nu blivit gula som finnar, är det normalt???
dom kliar inte eller så, men jag har aldrig haft det på mina tidigare graviditeter.