Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

kramperna har lugnat ner sig, men det liksom sipprar lite hela tiden ,måste ha trosskydd.

Har för mej att man kan läcka fostervatten utan att det är farligt, visst är det så?

Men ni har nog rätt jag ska nog ringa förlossningen och fråga iallafall.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72
    veronicaq skrev 2007-05-10 14:00:02 följande:
    hej brudar!hoppas ni mår bra idag allihopa!det gör jag!ville bara smyga in med en sak!idag ska jag o sambon hämta ut våra förlovningsringar!!!
    Grattis!!! Åh vad härligt med förlovning och ett bröllop att se fram emot
    mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

Tack tjejer!!! jag ringer nu, hör av mej när jag pratat med dom på förlossningen.

• annki72

Nu har jag pratat med förlossningen, och precis som jag trodde kan man läcka utan att det är farligt.

I och med att det inte luktar, vilket fostervatten tydligen gör så tyckte dom att jag inte behövde komma in nu, MEN kommer det mer eller jag känner oro så skulle jag givetvis komma in, bättre än gång för mkt än en gång för lite som hon i telefgonen sa

Avvaktar i nu läget då min man inte är hemma, pratade med honom i telefonen och vi sa att vi avvaktar till imorgon och ser hur är, han är dock lite mer orolig än jag, jag kunde ringa honom så komer han hem om det är så att jag vill åka in

Däremot vill hon på förlossningen att OM jag får dessa kramper igen skulle jag åka in direkt och inte vänta ut dom, och det lovade jag att göra.

• annki72

Mammab: ok, nu blir jag lite konfundersam (stavning?) varför sa hon så att det brukar lukta då?? Är det inte bättre till i morgon ¨åker jag nog ändå, som sagt bättre en gång för mycket .....

• annki72
    Vickyb skrev 2007-05-10 17:22:02 följande:
    Ja hormonerna kan driva en till vansinne ibland..
    Visst kan dom, man börjar gråta för minsta lilla fast jag har en förmåga att ta åt mej allt och bli arg, vilket jag inte brukar göra när jag inte är gravid.
  • annki72
    zandrisen skrev 2007-05-10 17:26:33 följande:
    Annki, lite äckligt, men jag har hört att fostervatten ska smaka sperma... Nåt att testa om du verkligen, verkligen vill veta...
    Usch då, nä smaka vill jag inte göra, tyckte iof att det luktade sperma igår och då hade vi inte haft sex så det var inte sperma. kanske det är fostervatten än då då......

men läcka kan man ju göra utan att det är farligt så länge det inte är mängder som kommer, visst??
  • annki72
    Trollie skrev 2007-05-10 17:37:53 följande:
    annki:Lite läkage ska ju inte vara farligt, så lägg dej ner och vila, ät något onyttigt och hoppas på att kramperna inte kommer tillbaka!
    Japp det ska jag göra, har precis plockat fram 1,2 kg salta skum bananer som min man köpt åt mej har fått dille på dom

ligger i soffan med datan i knät och här stannar jag i kväll.
  • annki72

Trollie: Visst är dom

vi har en kiosk sommartid så min man passade på att beställa mitt favvo godis när han gjorde betällning denna vecka

• annki72

Lindisen: vår kiosk är inte jätte stor,men vi har ett fik och camping oxå så det finns mkt jobb och mycket spring så i sommar kommer jag inte jobba där, bara sitta och titta på och äta glass och godis poch fika när jag är sugen Inte dumt det heller

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3