-
Ja hur sjutton går det till? Förutom att två ägg har blivit befruktade men med 3 veckors tid emellan. Eller så är det bara så att ena barnet är litet och det andra lite större? Hm! Har aldrig hört att det skiljer så mycket mellan fostren!Trollie skrev 2007-03-16 08:11:48 följande:Igår fikade jag med en kompis hon berättade något helkonstigt, en annan kompis ska oxå ha barn, tvillingar, men nu när ultraljudet är gjort har man kommit fram till att det inte alls är tvillingar för det skiljer tre veckor mellan fostren! Hur f*n går det till?
-
Fin mage. Ja den ser ut att vara mindremrsbygg skrev 2007-03-16 08:57:06 följande:haha, prata min vikt me sambon på msn..ja fråga om han tyckte ja gått upp mycket denna graviditeten...för ja tycker jag gjort det fast jag äter allt möjligt onyttigt!"nä.." "du är hot"..hehe så söt. blev man nästan lite glad
Brukar du fota morgon eller kväll? För det kan varierar. Jag tycker min mage är jättestor framåt kvällen
Sånna kommentarer vill man gärna höra oftasre! Hehe. -
Ja snart är det dags att se ut ett par balkongmöbler!
Himla skoj skall det blir att äntligen få inhandla ett par bekväma utemöbler. Skulle gjort det förra året, men det blev aldrig av eftersom vi jobbade en hel del i somras båda två. Så ingen hade ork eller lust! Men nu jäklar skall det bli fint där ute till sommaren!
-
Om jag hade varit du så skulle jag unna mig en skön bh, eller en skön sporttopp. Personligen tycker jag det är jobbigt när man får dra upp bh.n för att halva tuttarna åkt upp.humlan1973 skrev 2007-03-16 09:18:58 följande:Jag behovet ett rad. Jag jag kopa ny bh eller ej? Ska jag lagga pengar pa en ny bh nar jag har en som ar lite liten, det putar lite men inte massor. Det ar bara det att en ny kostar ca 500-700kr . Jag har st 75J-K. Jag maste oxa kopa nya amningsbhar till sommaren , minst 2st. De kostar ca 400-600kr, men de ar inte sa stadiga att jag kan kopa nu och borja avanda dem, utan det ar de jag har eller ga upp en st och fa snyggare byst eller skita i det. HJALP!
Kolla runt lite på nån sporttopp, kostar dom lika mycket som dina?
500-700 kr är mycket för en bh, så gör som du själv har råd och vill.Så jag förstår om du vill rådfråga. Eller varför inte köpa amningsbehå nu?
-
Hehe. Ja jag hoppas kilorna kommer att rasa efter förlossningenmrsbygg skrev 2007-03-16 09:28:20 följande:mrsbygg skrev 2007-03-16 08:57:06 följande: haha, prata min vikt me sambon på msn..ja fråga om han tyckte ja gått upp mycket denna graviditeten...för ja tycker jag gjort det fast jag äter allt möjligt onyttigt!"nä.." "du är hot"..hehe så söt. blev man nästan lite glad Fin mage. Ja den ser ut att vara mindre Brukar du fota morgon eller kväll? För det kan varierar. Jag tycker min mage är jättestor framåt kvällen Sånna kommentarer vill man gärna höra oftasre! Hehe. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღfotar bara på morgonen! iof har ja slarvat me maten nu dom senaste dagarna men kan det skilja så mycket? förhoppningsvis är det lätt att bli av me extra kilona lätt sen
-
Det är sällan jag lagar lunch här hemma. Kan hända att jag kokar lite nudlar.. eller tar en macka.. yoggi eller frukt.Nathalie009 skrev 2007-03-16 09:30:38 följande:Ni som är hemma hela dagarna vad äter ni till lunch jämtt? e så svårt o komma på va man ska äta när man sen ska käka middag också :S
Annars så blir det rester från gårdagens. -
Okey.humlan1973 skrev 2007-03-16 09:31:30 följande:Sporttop gar inte, brosten ar alldeles for stora . Amningsbhn har inte samma support som de stadiga jag anvander i vanliga fall. Da ar der battre att jag har den jag har... ah, jag vet inte.. det ar svart...
Ja då kanske det är lika bra att du har den du har där hemma. Men det skall inte kännas obekvämt!
-
Har kännt typ samma.. det sticker änna till i magen samtidigt som man nyser. Vet inte vad det är eller vad det kan bero på.Myzzan skrev 2007-03-16 09:30:48 följande:Hallå alla blivande mammor! Jag har en fråga till er.När jag har varit ute och gått så får jag jätteont i magen strax nedanför naveln. Det känns som om någon sliter i den (samma sak när jag nyser) Det går över efter ett tag när jag har satt mig ner och vilat. Varför får jag så ont?
-
Jag är så jävla förbannad!! Gaaaah!
Vi sitter hemma hos oss, har köpt hem lite kina mat, kollat hockeyn och har haft hur trevligt som hellst. Vi och ett par vänner. Gubbarna tog ett par groggar och nu har dom stuckit. Inte ens ett Hejdå fick man.. Det blev en jävla massa tjöt då detta hänt tidigare och han lovade mig sist på sina bara knän att aldrig göra om det, att han skulle sluta dricka och aldrig såra mig igen.. Fine! Jag gick på det.. hur dum får man bli? Är så trött på fanskapet så jag vet inte vad jag skall ta till.. Nu är det finito.. orkar inte leva med en sådan som aldrig kan hålla vad han lovar. Jag och barnen kommer få det bättre utan honom.. Nu lämnar jag honom snart! Mår piss..
Hur fan skall jag klara mig?!
Lessen.. var bara tvungen att skriva av mig lite
Dottern fyller 2 år imorgon.. Kul med en pappa som är bakis!! Fy fan för honom!!!!
-
Hehe. Ja väcka han tidigt.. ja det skall jag banne med göra.. om jag klarar av att se honom vill säga!Sylt skrev 2007-03-16 22:59:31 följande:Vicky --> Stackars! Låter inte alls som en trevlig kväll/karl Tänk på dina fina barn!!! Hoppas att din tjej får en fin födelsedag (o väcker mannen tidigt )kramar
Kan lova dig att sockersöt kommer att få en helt underbar födelsedag. Nu skalll jag tänka på mig själv, mitt lilla barn och livet i magen.. resten är som bortblåst. Han har visat vad som är viktigast från honom.. och inte är det jag, eller någonting annat.
Kramar!