• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Tack för era inlägg. Tror det blir bäst så att jag lämnar honom. Han har brutit ett löfte, och inte bara det. Det har krävts mycket där till innan jag har kommit i dom här banorna och funderat på om det kanske är dags att lämna han bakom mi goch gå vidare och försöka må bra istället.
    Tror jag har tagit ett beslut om att kontakta soc på måndag. Det är ett stort steg och jag mår illa så fort jag tänker på det. Trodde aldrig att jag skulle behöva känna såhär
    Nu skall jag fortsätta fira dottern som blir två år. Gubben ligger bakis på soffan. Fy!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Tack för erat stöd.. Det betyder enormt mycket.
    Som läget ser ut just nu så kommer jag att bli tvungen att ringa ner till soc. Om jag inte väljer att lämna karln nu så vill jag veta vad det finns för möjligheter och hjälp man kan få om jag väljer att stå ut ett tag till. För förr eller senare så kommer det inte att vara VI längre om han inte ändrar sig. Det går till en viss gräns.. och han nuddar den hela tiden.. Precis som han leker med elden på något vis. Svårt att förklara.
    Nu sover dottern.. och vi har haft en underbar dag i detta vackra vårväder. Vi har haft gammelfarmor/farfar och gammelmormor här idag på lite fika. Sen gick vi ut och promenera och köpte glass.. Nu sover lillsnuttan så jag passar på att skriva av mig här lite!

Imorgon skall vi ha kalas igen!! Så det slinker ner en himla massa gott.. Det kommer att visa sig på vågen ett tag! Tycker jag har gått och småätit bullar hela veckan..

• Vickyb

Helgen har varit underbar på många sätt och tack vare dottern.. Men just nu känna allt piss igen. Imorgon gäller det.. ska jag ringa, eller ska jag inte ringa.. Tänk om jag ångrar mig sen?! Faan.

Linnéa har fått många paket och nu är det dags att rensa ut gamla leksaker i hennes rum Hon är helt slut efter helgen kalasande.

Ang namn så har vi bestämt oss för att om det blir en pojke så blir det en LEO. Det skulle Linnéa ha hetat om hon var kille så där var vi överrens med en gång. Tjejnamn har varit svårare då pappan till barnet och jag inte är överrens.. Men jag vill ha en liten SAGA, eller FILIPPA och det skall det bli, acceptera eller ej

Nu skall jag fortsätta deppa och fundera och tänka över mitt liv..

Ha en underbar kväll och ta vara på er!

Kram!

• Vickyb
    Milla med killar skrev 2007-03-18 18:03:55 följande:
    Hallå !Den här veckan har varit helt sjuk Vi har handlat en Bt syskonjogger, svart.En beg men superfin och pedant körd ser helt ny ut faktiskt, 3000kr. Sen har jag ju en enkeljogger med och den fick vi tag i en hårdlift som är helt oandvänd för 500kr en beige. Sen ett babyskydd Acta graco med bas svart och grå med en grön rad på sufletten för 500kr . Superfynd alltihop.Jag behöver ju både en dubbelvagn och en enkelvagn när Hannes är på dagis sina 15timmar. Nu fick vi allt för 4000kr.bara en hårdlift till syskonjoggern som fattas och en bebis då Annars jag mår bra ont i fogarna när jag jobbat för mycket men vikten står på 4-5 kg + än så länge.Konstigt när jag gick upp nästan 30kg sist :-OHur mår ni andra då?Kram på er!
    Härligt att ni kom såpass billigt undan!
  • Vickyb

Ligger totalt sömnlös i natt.. Kan inte sova, det är så mycket som snurrar i huvudet nu.
    Ska jag eller ska jag inte.
    Nej, om man ska ta och lägga sig och försöka toksomna ett par timmar innan det är dags att kliva upp och lämna gullongen till dagis.

Natti natti.

• Vickyb
    Pusselbiten86 skrev 2007-03-19 22:04:05 följande:
    GRÅTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fått information om min mamma nu idag Min mamma kommer o vara sjuk så länge hon lever Hon kanske aldrig kommer att kunna återgå till sitt arbete igeb Jag gråter här så jag vet inte var jag ska ta vägen VARFÖR ? ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    *Kramar om*
  • Vickyb
    little baby skrev 2007-03-19 20:49:48 följande:
    Jag har fått noja på Obo´y iskall ska det vara eller en milkshake med oboy i såå himmelsk gott och läskande, sen några brownies eller ballerinakex.... sen är jag nljd Men baka tror jag att jag ska göra när jag går på havandeskapsledighet då har man all tid i världen att baka krävs bara ork och inspiration. fast det värsta är att då äter man hela tiden och det är mindre bra...hehe  ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Åh ballerina kex.. ja det kan jag mumsa i mig ett paket utan något problem.. och inte ens skulkänslor får jag efteråt.. Nådigt gott! Oboy har jag haft dille på sedan i början.. klarar mig inte utan ett glas oboy på morgonen. Det är ett måste!
    Så var det även förra graviditeten.. Piggelin är en stor favorit oxå.. Mums..
  • Vickyb

Jag är i v22 och har gått upp 5 kilo. Skall till BM och väga mig den 29.de nästa gång..

• Vickyb

Det känns som jag har stigit upp från träsket Jag känner mig helt plötsligt lycklig igen.. Jag och sambon har pratat lite om det dära.. och efter att vi fick rensat lite så känns det bättre.. på något konstigt sätt. Det kändes som jag hade gett upp för snabbt.. Nu skall jag försöka ändra på det och se saker posetivt istället.. För egentligen så vill jag inte ha någon annan än honom. Så nu.. Steg mot det framtida..

• Vickyb
    Emmyss skrev 2007-03-20 11:53:01 följande:
    Hmm, om man inte är plusmedlem, kan man ändra ordningen på bilderna i standardmappen ändå? *tröög idag*Vore ju trevligt om magbilderna kom på samma ställe- är en enda röra däri nu...
    Nej man kan inte få den i den ordningen man vill ha, tyvärr. Har ändrat många gånger, skapat nya mappar osv... Har fått ta bort bilder och lägga tillbaka i en annan ordning för att få det så som jag vill ha det.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3