Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Jessa6
    Usch vad hemskt
    Får de ens sälja möglig mat?

mammab
    Ja ahr inte fått nått av mina, äter några andra men orkar inte kolla vad de heter

sablar vad varmt de är, nyss ute med hunden på en långpromenad, tränade lite inkallning först så nu är både hon och ja helt slut. Började ångra halvvägs att ja tog på mig läderjackan

• Calylite

Madelene87
    minns itne vilken vecka de avr i. Var i samband med blodprv läkaren ringde och satte mig på dem, man skulle vart smart och säga varför de sjunkit men de gjorde ja såklart inte, får be BM ringa :-P

• Calylite

Ja har inte heller gjort nått sånt, de sa inget om de heller¨på inskrivningen.
    Kankse tar de imorgon då.

• Calylite

Vallmar
    ja går fortfarande med mina vanliga Small tröjor. De blir lite korta men de är bara fantasin som sätter gränser så med samma färg och ett till linne under som man bara drar ner över magen så voila räcker de hela vägen och ser bara ut som de är ett linne i lager-på-lager
    Köpte lite längre linnen i S på www.catalog.se med, ena är hur uttöjbart som helst så de lär ja få användning för när/om magen växer.

little baby
    Denne börjar få in samma tidsrytm som mig, man kan fortfarande ställa klockan efter honom vid 00 då han vaknar men annars så sover han när ja sover. Åka bil är fortfarande rena sömnpillret för honom

Halvblod
    Man får hoppas att de går bra så du slipper gå dit igen.
    Jag kom just på att jag skulle ju lämnat in sånna prover och gått till MVC läkaren en vecka innan man skulle dit, dvs i fredags, andra gången ja glömmer. Jaja inget att göra åt nu ivar fall.

Vallmar
    Haha låter ju.. ptja.. normalt

humlan1973
    Ja stackars skrockfulla människor där ute
    Jag fick någon sån fling i tidig tonår när vi pluggade skrock i skolan men gav upp den rätt snabbt då vi hade en helsvart katt hemma och han bringade minsann ingen olycka till mig den gosen

• Calylite

jisses vad ni skriver

Bröllop ja, förut ville ja absolut gifta mig men nu när man vart grav så vill ja absolut inte längre. Vet inte ens varför man känenr så, men lite mysko känns de även för en själv att ändra ställning så, de borde vara helt tvärt om.

zandrisen
    oh ja vill med grilla, har lite grillkött i frysen och vädret är toppen, tråkiga är att gå till grillplatsen bara och bara vänta på de ska bli klart..

• Calylite

kom från BM ja med..

blodtryck 120/70
    hans var 140
    och SF var 23

allt normalt.
    Tog bara 30 min att hitta hans hjärtljud,Inget förvånande kankse då han sällan vill som dem, tror BM var mer exalterad av att höra dem än vad jag var *asg*
    BM - " hör du, hör du dem? dääär är dem, vad kul"
    Jag- "mm, de blir nog bra"

• Calylite

humlan1973
    hehe Ringo då tänker ja på hund eller de där jobbiga pratarsaken på TV

• Calylite

enligt alla artiklar så dör man om man andas luften till och med, den ger ju canser. Ska man gå efter vad som skrivs så skulle man inte ens levt 1 min efetr man kom ut ju.
    Bara dumt oroa sig i onödan.
    När värsta chipshysterin av ute om canser så gick man lugnt och köpte sig påsar, kassörskan va helt chockad men liksom ja lever än

• Calylite

Nästa måndag ska ja iväg och disskutera kejsarsnitt, om de blir som ja vill. Men mer för efter än själva förlossningen ja vill ha de ifall min tarm inte kalrar trycker blir de inte smärtfritt efteråt, svårt att ta hand om en bebbe då med.

mammab
    Pengar är aldrig fel, skönt att börja med balkongen med, glöm inte före-efter bilder

• Calylite

Prinsessan Zelda
    Grattis till honom ju

nä om ja ska ut igen med hunden en sväng när solen itne är allt för glödhet.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3