BF Juli-07 Nr3
kikar in i denna nya tråd med.
kikar in i denna nya tråd med.
hur tar man bort trådar från favoriter?
va inge, nuuuu vet ja vad krysset är till för
skönt med fler folkar inne. Började känna mig lite väl ensamm när precis ALLA man känenr är ute och festar, har man nått liv egentligen?
vi måste kankse byta bil *bröööl*
Älksar ju våran "lilla" 9-5 men med hund, barn, barnvagn +tillbehör så undar man hur allt ska rymmas egenligen.
Så blir uppgradera sig till 9-5 kombi. Men surt efter nyss köpt den och lagt ner nästan 10.000 på den redan för att sedan komma på att de nog kommer bli trångt.
bröstsnack minsann.
usch ja trivs sååå bra i dem ja har nu, hur ska de bli när de skrymplar ihop :-O kostar de mycket att förstora?
finns de serösa som kan i sverige?
har en känsla av att man kommer må rätt skit för sina små igen då ja alltid vantrivts med den men att sen pröva på stora gör ju saken 20 gånger värre.
Hur skönt som helst att kunna bära vissa kläder som amn flrut inte kunde och ha lite urrigning med utan att de ploppar upp massa bh-inlägg här och där.
copernicus
oja jag njuter till fullo kan ja lova, och kikar smått runt på de som förstorat med. Men de är väll år framöver *suck*
jag måste skicka in min f-grupp lapp kom ja på igår, senaste vecka 20 (ops) men får hoppas de komemr men ändå, här är inget före v.30 att man får komma ändå.
haha bara ja som blivit överkåt här
Fe mig mer mer och lite mer ffs
usch ja, 4 månader kvar, de är ju verkligen ingenting, dags att börja panika snart då
började med järntabletter här med idag, inte för ja behöver bli piggare, sover ju 3-4 timmar per natt så hoppas man snarare blir sömnigare
vad har ni för försäkring?
sååå fint väder och vad känner man, jo att man vill städa...
Ska föröska svälja suget och gå ut på en till långpromis, var ute på en med hunden imorse men ska palla mig ut på en till och njuta
Magen står still, den vill verkligen inte växa men på nått mystiskt sätt så kan ja ändå inte knäppa mina sommarjackor så de är till att svettas vidare i vinterjackan.
i143.photobucket.com/albums/r140/LisaS07/v-2.jpg
äntligen tillbaka efter att internet varit nere. Men jag ska erkänna det avr skönt utan data, man fick mycket gjort och man kände sig helt "fri" på nått sätt.
Det var 6 år sen jag drack oboy, tycker(te) itne ens det avr gott,men så fick jag för mig att göra de nu igen eftersom all mjölk även den mest färska smakar mögel (spelar ingen roll om den till och med kommer direkt från kon, den smakar mögel ändå) så om två äckliga saker slås ihop kanske de blir gott, och jag gissade rätt, nu kan jag inte vara utan oboy utan blir 2-3 glas om dagen
Go och ENKEL mat gjorde vi var kokossås med kykling och pasta till, såå gott och tog bara 25-30 min att tillaga. Jag är tien så förtjust i kokos men detta var mer än bara okej