BF Juli-07 Nr3
linper
Kan ju vara de (säger den som inte haft :-P)
linper
Kan ju vara de (säger den som inte haft :-P)
Lindisen81
sånt möte ska vi går på här med, man lär ju få veta mer än vad man vill
mammab
Haha, lika bra du döper ditt barn till Oliver om kille och Olivia om tjej
mammab
haha, se där ja
nasse01
tack, ska göra det. hoppas man får en bra, har endel otur med läkare ibland.
tbmh
En söt liten mage ju
tbmh
haha säger detsamma, man känner sig gigantisk men så fotar man och ser inte ett skvatt
Märks på jackan dock, de börjar bli problem att knäppa den om man itne drar in magen
Jeanette81
en sån sötnos däri
JoNaLi
ja vill med kunna se det
MissHeaven
välkommen tillbaka till blåsten
Vilken vecka går man in i tredje trimestern?
aa morgon , ny dag.
idag ska ja börja ta tag i saker, slarvat med cyklingen och yogan men nu ska de inte slarvas nåmer
Började med bra frukost med som Start, fil, banan, juice och se de 5-måstena dvs medicinen o vitaminerna. Känner mgi så nyttig
Lindisen81
de är väll fram till v.26-28 man får flyga har ja för mig.
Men de finns grymt många fina ställen i sverige man missar bara för alla sticker utomlands, samma med Norge och dit går de ju bila.
Åre har den mest oslagbara utsikten hitills där ja varit, och mycket att göra med, kankse inte för gravid visseligen. men fiskar man så kan ja visa lite ställen där man garanterat får napp
lunch, middag
Ja ligger efter, åt nyss frukost ju :-P
lunch blir nog bara lite frukt här så inte mycket till inspiration kanske
Namn ja, det är inge litet i-landsproblem
Samlat på mig namn de senaste 3 åren nu men man ändrar ju smak hela tiden, så tror helt ungen får välja själv när den tittar ut. Alltså att man vet vad den ska heta så fort man ser den.
Deklarationen får vi runt midsommar när vi gör den gnenom nätet.
Inte orkat kolla avd de blir tillbaka men vilket som så är de alltid en trevlig överaskning, + att bilen ska säljas så får man "lite" därifrån med
Läckande har inte ja fått än, de är man rätt så glad för
Å andra sidan har ja inte fått nått som tyder på unge heller, kankse är en Alien däri trots allt, grön med stora svarta ögon och en röd tuppkam.