Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Pusselbiten86 skrev 2007-05-11 22:17:01 följande:
    MaddeHehe .. ja du gör som du vill.. Men de är min åsikt Föressten hört med dinsyster om UL i krstianstad eller vad de var ...
    jajamensan det har jag tänkt me hehe
    '

Jaa och hon sa att hon skulle fråga men hon har nog inte gjort det ännu, Hmm kanske dags att påminna henne om det nästa gång vi pratar.
  • Madelene87

Nu ha den andra katten me fått ungar Tre styckna blev det hehe..
    Nee dags att försöka sova kanske... Godnatt

• Madelene87
    Theresa1 skrev 2007-05-12 09:40:28 följande:
    Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker utSorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??
    Jag har me fått överdrivet mycket flytningar sens jag blev gravid
  • Madelene87
    zandrisen skrev 2007-05-12 10:01:41 följande:
    Godmorning girls!Fasen va sjukt det känns att vara vaken till halvfyra på morgonen, och se bara sova till kl nio...??? Visst att jag har hört att hormonerna kan göra så att man sover mindre, men det här är ju sjukt, sover sällan mer än max fem timmar per natt ju...! Nån mer?Giafia, stor kram till dig! Kan inte vara lätt alla gånger. Blev du släktingadopterad sedan eller?Du behöver inte svara om du inte vill.Theresa, känner igen dig ang utbrytningsförsöken! Kan det vara så att våra bebisar fått fel information om hur det går till att födas...? Ang flytningar så hade jag sjukt mycket förra gången *äckligt* men inte så mycket nu, tack och lov...
    Usch det där med sömnen vet jag hur det e.. Jag har alltid sovit minst 10-12 timmar per natt innan, Nu har jag inte ens sovit sex timmar en natt sens i januari månad Jag vill ba soova
  • Madelene87

Lindisen: Usch hoppas att du mår bättre snart...

E me lite dålig idag har ont i halsen o allmänt seg. Usch liten hade inte rört sej sens igår vid 23, men nu fick jag en kick Den har inte ens väckt mej vid fyra som den brukar hmm kanske sov hårt inatt,

Städa ska jag me göra sen pappa kommer ner för att kolla på alla mina kisebebisar
    Nee nu ska jag äta lite...

• Madelene87

Tänkte även fråga, Känner lite mensvärk just nu... E det normalt har inte gjort det innan nämligen. Och e det ngn som vet va det kan bero på?

• Madelene87

Usch idag har jag haft såna förvärkar kan inte göra ngt alls
    Vet inte alls va jag ska göra så tänkte fråga er tjejer som har lite mer erfarenhet?
    Borde jag kolla upp dom? Och är det farligt om jag väntar tills imorrn isf?
    Det e okej när jag ligger och vilar men inte annars...

• Madelene87
    solstraalen skrev 2007-05-13 21:51:01 följande:
    HAr dom gjort ont oxå alltså?Jag har REJÄLA sammandragningar, som är riktigt kraftiga, men de gör inte ont.Så har jag hela dagarna igenom, imellanåt kan de va 3-4 stycken på bara 10-15minuter. Men eftersom de inte gör ONT så har ja inte brytt mig om att klocka dom eller att prata med förlossningen.JAg har oavsett om jag är igång eller stilla, men givetvis mer då jag är igång.Om dom gör verkligen gör ONT så tycker jag du ska ringa din bm imorrn.
    Jaa ont har dom gjort. så ska nog ringa henne imorrn då. Kanske kan få komma dit på en kontroll...

Usch jobbigt tur att det bara är när jag håller igång då allså
  • Madelene87

Eftersom FL räknar fel på en dag betyder även det att man går in i ny vecka dagen innan FL visar det?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3