BF Juli-07 Nr3
mammab: lycka till hos doktorn
mammab: lycka till hos doktorn
Usch nu har jag med vatt o handlat... tänkte börja städa snart och sen ta mig en dusch o sen fixa lite mat... Ska plugga lite teori ikväll uhh trisst men tyvärr ett måste ju... vill ha mitt körkort hade vatt skönt om man kunde tatt det innan bebis kom men det tillåter säkert inte ekonomin
Va ska ni andra hitta på ikväll?
Usch o fy nu har jag städat
skönt att ha det gjort men guuud vilken kramp jag fick i benet... har aldrig vatt me om det innan... Mycet man får utstå för att bli mamma egentligen...
mammab: stackars lilla saga men skönt att hon fick penselin nu
Pussel: du måste åka in nu då... sluta tänk så...
jag ringer aolltid min bm så fort det e ngt visst kanske dom tycker jag e tjatig men det skiter jag i... Min har inte heller vatt så livlig idag men nu när jag la mej i sängen me datorn på magen börja den buffa o ha sej... Annars hade jag me ringt in o bett o få kolla upp den...
Skit i din stolthet o RING NU
Ja usch då e nog alla barn sena som jag känner hehe, Jag vet säkert me mej att jag cyklade iaf utan stödhjuling som treåring men det krävdes mycket träning från min sida att va som dom stora barnen
Vickyb: Fina bilder
Tycker att det är så häärligt att det verkligen syns att vi e gravida nu
Har verkligen längtat efter att det ska göra det sens man fick plusset hehe
Usch stackars saga att hon inte blivit bättre..
Bävar för den dagen min lilla krabat ska va sjuk
Nee nu e jag hungrig Ostmacka med O´boy Yummie
E det ngn mer än jag som inte kan sova om nätterna på grund av kramp o så? Har ni kanske nårra tips va man kan göra?
Jag har säng, skötbord och blöjot o sånt kvar att köpa..
Annars har jag nog det mesta skulle jag tro
Vagnen ska vi hämta nästa vecka
Har lagt in bild i mitt galleri om någon vill se den fast jag ska ha helsvart
Försäkringen? vilken försäkring?