Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Claylite:
    Fina bilder men guud vilken skillnad...
    Hehe jag kan inte dra in min mage längre :P

Har lite ont i magen från o till idag jobbigt men som tur väl e känner jag bebis både hicka o sparka sen så ska jag ju till BM på tisdag så behöver inte oroa mej

• Madelene87

Jag tycker att alla går så såällan hos BM på onsdag så e det min femte gång och jag går in i vecka 25+0 på onsdag...

• Madelene87

beckah Lycka till =)

Sj så ska jag med till BM idag fast får dock vänta med mitt KönsUL ett tag till =) Men ska bli kul att lyssna på hjärtat och så :)

Solstraalen hoppas lilla saga snart blir frisk..

Vad ska ni andra hitta på idag?

• Madelene87

Nu har jag vatt hos BM, Allt såg bra ut :)
    Sf: 26
    Hjärtljud: 140

Hade inte heller gått upp ngt alls nästan
    Häärligt...
    Fick även tid för glukosbelastning och sen sätta upp mej på föräldrautbildningen SKoj...

• Madelene87

Hallonfot: Naeh du jag förstår inte heller hur jag inte gått upp ngt. Om man räknar från början har jag inte ens gått upp ett hekto för jag gick ner nårra kilo efter inskrivningen. Ändå har jag haft den inställningen att jag kan äta vad jag vill nu när jag är gravid eftersom jag blir ju ändå tjock Men vem vet det kanske går åt andra hållet nu så jag går upp jääättemycket.

För min del skulle jag alltid vilja vara gravid När jag inte är det räcker det att jag kollar på en pizza så går jag upp... Hoppas nu att man kanske kan gå ner en hel del när bebisen e född, Man lär ju vara ute o springa med barnvagnen en massa

• Madelene87

Beckah: Grattis till pojken =)
    Hur mycket fick du betala för ditt könsUL och vad gjorde du ditt?

• Madelene87

Såg att ni pratar namn Jag har bestämt namn på min lilla krabat om det är en flicka så blir det Isolde och om det blir en pojk Hugo

• Madelene87

Prinsessan Zelda:
    Jättefint hus =)

Syrran H: Kopierar listan då jag har lite svårt med att veta vad det verkligen är man behöver till babyn förutpm de självklara sakerna då Men så lätt att man glömmer...

När tycker ni att man kan börja handla på allvar. Jag vill gärna handla allt nu men det är alltid ngn som avråder och säger att man måste vänta med att köpa allt tills man vet att allt gått bra Väldigt förvirrad blir jag så kan man väl inte tänka??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3